Candide needs attention

Voor mij de nr. 1 reden om de sub niet te flipperen ondanks dat andere modellen wel eens lonken

Vertik het om horloges terug te kopen tegen stuk hogere prijzen. (anders had ik al lang een SMP terug gekocht grrr)

Dat is wel echt zonde, ik denk wel dat je er spijt van krijgt, kon de trip niet een jaartje ofzo wachten om zo de buffer wat aan te vullen ?

1 like

In dit geval is het iets zuurder, maar ik denk niet dat je het verhaal gelezen hebt. In a nutshell, Sub verkocht tegen zachte prijs, koper zet dezelfde sub een week later (oid) te koop tegen een hogere prijs. Waarbij ruiterlijk wordt toegegeven dat het om winst gaat, dat dan weer wel.

jij hebt geen kids denk ik :wink:

4 likes

Zeker wel :thumbsup:

En die zouden dat pikken? ‘Nee schat, je mag pas over een jaar op reis, papa wil namelijk graag vijf klokjes van een paar duizend euro per stuk kunnen afwisselen in plaats van vier’.

:smirk:

7 likes

Voor dat soort dingen heb ik een buffer/ spaarrekening hoe je het ook maar wil noemen.
Daar hoef ik geen horloges voor te verkopen.

Dat is mooi, maar geen antwoord op de vraag :wink:

1 like

Hou van je, kus :kiss:

1 like

Ik ken het verhaal, maar ook zonder Tim doet de markt iets soortgelijks :wink:

Kwestie van prioriteiten stellen, maar ook van andere omstandigheden die uiteindelijk leiden tot zo’n besluit. Een belastingaanslag en een alimentatieverplichting (waar ik geen moeite mee heb) zetten al snel druk op je financiële huishouden te meer daar ik zelfstandig ondernemer ben en ook niet zo’n spaarder :laughing:. Daarnaast zorg ik 4 dagen in de week voor mijn dochter die ook wat extra begeleiding nodig heeft, dus ik vind het fantastisch dat ze dit met mij wil doen. En dan komt alles bij elkaar en maak je de balans op.

27 likes

Eens. :ok_hand:

1 like

Ik ben zeker een hele strenge vader; als de kinderen naar de US willen, moeten ze zelf werken en sparen…:sunglasses:

1 like

Je bent een goeie vader, diep respect :pray:

2 likes

Thnx👍

Zou net hetzelfde doen man. Dochter is je vlees en bloed en een horloge kan je altijd terug kopen! Respect…

2 likes

Thnx allemaal voor de likes…doet me toch meer dan ik dacht. Dit komt ook omdat ik een hele zware tijd achter de rug heb waar ik uiteindelijk goed ben uit gekomen. In die tijd heeft het belang van mijn dochter altijd voorop gestaan en dat heeft onze band (die al sterk was) alleen nog maar versterkt. Ik hoef geen waardering voor wat ik doe en wat ik in het verleden heb moeten doen, maar als het dan toch onverwachts komt, voelt dat toch wel fijn :blush:.
Maar goed, genoeg sentimentele woorden voor nu. Terug naar klokkies!

20 likes

horlogegerelateerd? vertel…

belachelijk :triumph:

:wink:

Toch nog een :+1: Voor de achtergrond toelichting. Back into the watches!