Candide needs attention

ten2two :ok_hand:

1 like

Wat een vreemde pols, alsof het gemƔƔkt is om een horloge op te dragen, kijk maar, een beetje een kuiltje voor de achterkant van de kast en de vorm van de band… :laughing:

2 likes

Vanavond is alles weer opgelost James. Geen lege polsen meer. :wink:

3 likes

Off topic: Mijn zoon heeft een US paspoort (m’n vrouw is Amerikaanse) en is daadwerkelijk aan het sparen en werken om zijn toekomst in de VS te kunnen opbouwen… Eerst gaat hij daar in restaurants e.d. werken, wil daar z’n rijbewijs halen, studeren en dan z’n Ć©chte passie volgen: acteur. Hij heeft naast z’n paspoort nog een voordeel: veel familie daar. Het is onze enige zoon, daar heb ik dan wel weer gemengde gevoelens over. We zullen hem dan niet meer vaak zien, maar voor mij is verhuizen naar de States nog een stap te ver.

2 likes

Skype en Facetime maken veel goed. Zo onderhouden wij de contacten tussen Nederland en Suriname.

Ga je handschoenen dragen dan?

2 likes

Maar uhhhh ?

Je kan je toch laten ā€œbeamenā€ door Scotty

:confused::confused:

1 like

Blijft die minder leuke wel hier?

7 likes

Ja, zelfs IK maak nog wel eens een Nederlandse taal fout! :wink:

1 like

Oh heb je hem toch besteld? Gaaf man! Alvast veel plezier

http://ecx.images-amazon.com/images/I/71FlYvmA2TL.UX342.jpg

6 likes

Nee, hij gaat een geit & sinaasappel overvallen :grin:

2 likes

lijkt me behoorlijk heftig, ik heb nog kleine kinderen, die ik (op buitenlandwerk na) dagelijks zie. ZOu er niet aan moeten denken ze 1 jaar niet te zien oid…

wel gaaf dat hij z;'n droom gaat najagen !

Teaser!

…, en? Tipje van de sluier? Een grail, iets basics?

En wie zijn wij, om hem daarbij in de weg te staan? Hij kan altijd veilig in het nest terugkeren, zolang we nog leven. Moet 'ie z’n staatsburgerschap niet laten verlopen natuurlijk (dat schijnt te kunnen, heb ik laatst gelezen!)

P.S. Sorry Candide, voor al deze off topic zaken in jouw topic! :blush:

heel gaaf dat het gelukt is !
veel plezier ermee !

1 like

Twee oude bekenden

Je gaat wƩƩr voor rebounds…

2 likes

Cryptisch?

Jaeger LeCoultre Reverso

1 like

Laurel & Hardy ?