ten2two 
Wat een vreemde pols, alsof het gemÔÔkt is om een horloge op te dragen, kijk maar, een beetje een kuiltje voor de achterkant van de kast en de vorm van de band⦠
Vanavond is alles weer opgelost James. Geen lege polsen meer. 
Off topic: Mijn zoon heeft een US paspoort (mān vrouw is Amerikaanse) en is daadwerkelijk aan het sparen en werken om zijn toekomst in de VS te kunnen opbouwen⦠Eerst gaat hij daar in restaurants e.d. werken, wil daar zān rijbewijs halen, studeren en dan zān Ć©chte passie volgen: acteur. Hij heeft naast zān paspoort nog een voordeel: veel familie daar. Het is onze enige zoon, daar heb ik dan wel weer gemengde gevoelens over. We zullen hem dan niet meer vaak zien, maar voor mij is verhuizen naar de States nog een stap te ver.
Skype en Facetime maken veel goed. Zo onderhouden wij de contacten tussen Nederland en Suriname.
Ga je handschoenen dragen dan?

Maar uhhhh ?
Je kan je toch laten ābeamenā door Scotty

Blijft die minder leuke wel hier?
Ja, zelfs IK maak nog wel eens een Nederlandse taal fout! 
Oh heb je hem toch besteld? Gaaf man! Alvast veel plezier
Nee, hij gaat een geit & sinaasappel overvallen 

lijkt me behoorlijk heftig, ik heb nog kleine kinderen, die ik (op buitenlandwerk na) dagelijks zie. ZOu er niet aan moeten denken ze 1 jaar niet te zien oidā¦
wel gaaf dat hij z;'n droom gaat najagen !
Teaser!
ā¦, en? Tipje van de sluier? Een grail, iets basics?
En wie zijn wij, om hem daarbij in de weg te staan? Hij kan altijd veilig in het nest terugkeren, zolang we nog leven. Moet 'ie zān staatsburgerschap niet laten verlopen natuurlijk (dat schijnt te kunnen, heb ik laatst gelezen!)
P.S. Sorry Candide, voor al deze off topic zaken in jouw topic! 
Twee oude bekenden
Cryptisch?
Jaeger LeCoultre Reverso
Laurel & Hardy ?