Wil ook naar 3 horloges, 2 zijn er al een Sinn U1 en een Junghans chrono, deze zomer waarschijnlijk de Tissot heritage 1936 en dan is het klaar, dacht ik, net een wit monstertje
gekocht, ik leer het waarschijnlijk nooit.
Daarom respect Candide voor je moedige besluit.
Ik heb voor een aantal jaren gedaan zonder horloge op mijn pols, en het is goed gelukt, maar ze waren allemaal in de kluisâŠalles verkopen ik kon het nooit doen.
âŠheb je geen horloge met sentimentele waarde dus?
haha nee, met al dat flipperen heeft er geen hechtingsproces plaatsgevonden
Topic morgenvroeg: Candideâs nieuwe aanwinst: De oude clownswagon van circus Renz ?
Moet je voor de gein eens de woorden ânooitâ, âwegâ en âDamaskoâ eens in de zoekfunctie invoeren.
True. Very true.
Alle luxe gaat je vanzelf opbreken.
Wie durft als eerste terug naar de basics dus, weg geld verslindende lease bak, weg nutteloze luxe dure cameraâs, horloges, veel te dure hypotheken en per direct stoppen met die onzinnige vakanties.
Ik ben al een heel eind op weg
Maar ik snap het ook wel na dat eindeloze geflipper. Ik betrap mezelf ook regelmatig op het altijd maar weer door blijven zoeken naar iets anders. Slaat natuurlijk nergens op. Je kunt beter een drie of vijf piece collectie bij elkaar harken en daar dan gewoon van genieten.
Eerst eens even de boel een paar maanden lang resetten kan hoe dan ook geen kwaad denk ik (heb je al een retraite overwogen ?). Maar blijf ajb wel een beetje in de buurt voor bandenadvies enzo.
precies
ja zo kun je dit zien
uiteraard!
Ik zet een tientje in op 8 dagen.
Wat zit er in het potje na de verkoop van alles? Kunnen we alvast suggesties doen, want laten we wel wezen⊠helemaal niets om de pols is natuurlijk ook niks
Strikt genomen: Tag Heuer + Squale 1521 + Damasko DA 38 + G-Shock 5000: opgeteld ⏠2700
De opbrengst van de Sharkdiver (inclusief de inruiler Dagaz opbrengst) telt niet mee want dat was een âvoor de geinâ aanwinst, niet voor een plek in de 3+1 collectie (dresser, diver, field, beater) die ik er op na hield.
Niet dat ik ooit met een potje heb gewerkt, ik koop gewoon van alles. En verkoop van alles.
Bevalt prima hier
Daar kun je dus vast wel een mooie AT of tudor voor kopen. 1 klok moet kunnen toch
Is alles dan een leugen!!
Houdt ie nog genoeg over voor een paar dagen terras!
Zeer verleidelijk die blauwe Black Bay. Je wordt bedankt!
Doen!
waar woont die gozert?