Candide needs attention

3 likes

Berghem, bij Oss in de buurt.

1 like

ik maak mezelf hier volslagen belachelijk

ach, kijken kan altijd

:japanese_goblin:

13 likes

Niet meer dan normaal hoor :+1:t2:

1 like

Ik heb ontzettend veel respect voor je dat je dit wilt proberen. Ik zou dit never nooit nadoen. Als ik zonder horloge de deur uit stap, voelt het net alsof ik zonder broek naar buiten ben gegaan :confounded: :anguished:

1 like

dat doe ik regelmatig dus misschien scheelt dat in dit proces

5 likes
5 likes

Ik ook, maar m’n horloges zijn niet duur
 :wink:

1 like

Postzegels.

Mika

1 like

vroegah

Hey Ide,

Ja, wel een lekker fris idee! :thumbsup:
Maar de G, houden, zonder twijfel.

Of stuur hem naar mij op, hij mag hier zo een paar maandjes logeren :stuck_out_tongue_winking_eye:

Is it tough enough?

Grt.

1 like

Ik zou het niet kunnen. Voel me naakt zonder horloge😜

Sowieso een maf idee. Je bent toch horlogrliefhebber waarom zou je er dan ineens geen gaan dragen
???

Succes met volhouden

2 likes

Misschien kun je, om de ontwenningsverschijnselen te beperken, voortaan wel een activity tracker dragen. Hoewel er meestal de tijd op zichtbaar is, is het strikt genomen géén horloge.

Bonus is dat mensen vervolgens denken dat je héél gezond bezig bent. :innocent:

:grin:

1 like

Man, man, wat een BS, allemaal! Hoe ingewikkeld kun je het maken, voor jezelf?:wink:
Maar aan het onwaarschijnlijk grote aantal reacties te zien, maak je wel wat los met je nogal aparte manier van horlogehobby bedrijven.:slight_smile:

Ligt waarschijnlijk aan mij, maar ik zie niet waarom je als horlogeliefhebber bewust geen horloges zou willen gaan dragen of zelfs bezitten. Lijkt mij een soort zelfkastijding. Maar ja, als dat je ding is.:confused:

4 likes

Dat niemand 'm doorheeft
:confused:

Gewoon de beste smoes om uiteindelijk weer een dikke klatser te kopen
:smirk:

2 likes

Ik ben ook benieuwd.
Vooral of dat rust geeft.
Of gaat het toch weer kriebelen?
Ik denk dat laatste.
Soms wordt ik er ook wel gek van. Oh die is mooi, hebben, oh nu heb ik hem zie ik weer een ander, wil ik hebben, toch maar weer wat verkopen, duurder, minder duur, toch weer duurder enz, enz, enz. :roll_eyes:

Succes!
Mvg. Bertjan

2 likes

Als ik jou was 

Ik zou de eer aan mezelf houden 
 en het Horlogeforum verlaten

http://www.horlogeforum.nl/images/emoji/emoji_one/stuck_out_tongue_winking_eye.png?v=2

1 like

Ik loop hier nog niet zo lang rond maar 1 ding is me helemaal duidelijk: dit is pas echt een topic die emoties losmaakt!!! En zeker wel dat we allemaal verslaafd zijn of minimaal met hetzelfde virus besmet zijn! Zeker wel.
Maar er is een grote geest en wilskracht voor nodig om deze stap te zetten, Candide. Ik balanceer tussen RESPECT en je uitmaken voor volstrekte idioot. Omdat het m.i. niet vol te houden is! Korte mouw of niet. Je wil vroeg of laat weer een mooie klok omdoen! Onvermijdelijk. Ik durf er zelfs iets om te verwedden: als jij dit weet vol te houden, doe ik 1 van mijn ahumm
 nogal vele klokjes weg. En geloof mij, ik ben erg aan ze gehecht, stuk voor stuk.
Desalniettemin heel veel sterkte met je midlife / nowatch crisis, iedereen hier leeft met je mee!
:four_leaf_clover:

3 likes

Oops! :flushed: Weer wat geleerd vandaag!

1 like

Hoe bedoel je!??

4 likes