Candide needs attention

Het topic is welgeteld één dag oud :joy:
Probeer nou, al is het voor de sier, het tot 1 juli vol te houden…

2 likes

Gewoon peno pauze. Gaat wel weer over.

2 likes

Gewoon 1 beetje dressy diver en klaar.

3 likes

Dus toch de Tropik. Of de Cal5.

1 like

dat moet je dus loslaten…ik draag weleens een jaren 40 dress horloge in de kroeg en een duiker onder een pak. Ik weet , het hoort niet, maar doe het toch. Hele officiele gelegenheden, altijd dress horloge onder een pak.

1 like

Neem dan een alleskunner zoals een Speedy Pro. Dress up met zwart krokoleer, dress down met nato. In de zomer op rubber, in de winter op vintage leer. Elke week een andere look. Ben je hem toch weer zat na een tijd? Zo geflipt.

2 likes

Tudor Black Bay haalbaar met dit budget. Geld hetzelfde voor. Maar zo zijn er legio andere voorbeelden.

Wat is er mis met Biodanza?

Is mijn lust en mijn leven…waar zouden we zijn zonder Biodanza :+1:

Grote stap Candide. Heb het zelf ook weleens een poosje gedaan… beviel goed, maar het gaat natuurlijk een keer kriebelen :wink:

Keep us posted!

Ik heb niet alles gelezen maar ook ik heb een aantal dagen niets gedragen en eerlijk ik miste een horloge totaal niet :joy::speak_no_evil:

Er zijn genoeg horloges die voor beide geschikt zijn :wink:

2 likes

Ik voel me al naakt zonder horloge als ik alleen thuis ben. Moet je nagaan wat voor streaker ik me zou voelen als ik naar buiten zou gaan zonder horloge.

Petje af dat je zonder horloge door het leven kan gaan.

2 likes

Vierde dag nu :wink:

Dat kan al als een leven aanvoelen :slight_smile:

Zelfs bijna als de dood :joy:

Het was eigenlijk ook een onmogelijk idee. Gelukkig ben je optijd weer bekeerd😜

Ben benieuwd est het gaat worden. Hoop een leuke dress diver! Kan je overal bij dragen hoor.

Longines Legend Diver misschien??

Maurice Lacroix Pontos S diver?

1 like

Hou jezelf niet langer voor de gek, je weet dat t een Speedy moet gaan worden ^^

Zo ist precies!

1 like