Ik ben weer eens wat tegengekomen in mijn bandjes zoektocht. Bas & Lokes. Ze zitten in Australië. Niet goedkoop, maar oh wat mooi… gelukkig heb ik net mijn @anon94081762EV binnen, dus ik ben onder de pannen.
http://www.basandlokes.com/
Verschillende lengtematen en ook oneven lugwidths, een greep uit hun spulletjes:
6 likes
Erik11
16 februari 2017 om 14:12
3
Voor dat geld haal ik dichterbij wel iets
2 likes
Voor dat geld ben ik banger dat mijn bandje beschadigd dan mijn horloge
7 likes
Logie:
Geen geld
Erik11:
Voor dat geld
GMTplus1:
Voor dat geld
stel je voor dat je ook nog de BTW Sjaak bent bij de douane… dan heb je een bandje van 200 euro.
2 likes
EricPP
16 februari 2017 om 14:17
6
Paar jaar geleden al eens wat bij ze besteld, echt mooi maar afhandeling en service verdiende toen echt wel flink wat aandacht
1 like
Daar was laatst nog een heel topic over. Als je goede prijs/kwaliteit levert hoeft service niet meer
10 likes
Dus eigenlijk is het gewoon een ruk tip…
4 likes
Het is een tip voor liefhebbers met teveel centjes. Maar tot nu toe reageren alleen paupers zonder smaak in dit topic. Misschien komt het nog.
5 likes
Ik zie dat jij het meest hebt gereageerd… Just sayin’…
1 like
EricPP
16 februari 2017 om 14:32
11
Smaak is niet in geld uit te drukken…
1 like
Ide is op zijn retour… Oud ruk nieuws… Zonde…
2 likes
Kiek
16 februari 2017 om 14:47
15
Een blik op zijn kledingstijl was al genoeg om te zien dat hij achter loopt.
3 likes
JackW
16 februari 2017 om 15:02
16
Ze zijn duur, je hoeft ze zelf niet en ze zijn al een keer op het forum voorbijgekomen? Toptip!
1 like
Dick_V
16 februari 2017 om 15:04
17
Goh, mooie kwaliteit en dat voor zo weinig geld!
Jammer dat ik net niets nodig heb…
En mijn smaak er toevallig net niet tussen zit…
Maar ik ben lekker geen pauper…!!!
Dick
Zulu:
Oud nieuws
Logie:
Oud ruk nieuws.
Even denken. Ik had dus deze leverancier van bandjes van rond de 150 dollar moeten zien staan in het topic genaamd:
2 likes
Kende ze nog niet. Er zitten mooie tussen, maar het is altijd maar de vraag hoe ze in het echt voelen/eruit zien/zitten.
1 like
ja dat is met die online bruidenuitzoeksites ook altijd
7 likes