SpeedyTuesday
Ik vind nato banden persoonlijk ontzettend lelijk, heb toen een MN strap geprobeerd. Dat staat echt 100x mooier naar mijn mening
Deze zou ook mooi staan op een licht bruine lederen band
Verder prachtig ding!
Geweldig model!
Waar ik al bang voor was is toch echt uitgekomen. M’n nieuwe Sub draagt zo fijn dat de Speedmaster, ook al is ‘ie nog maar een maandje jong en maar 2x gedragen, de collectie moet verlaten voor wat financiële ruimte Tot die tijd staat hij op een geweldige racestrap van Perpetual Watch Lover
Deze ziet er uit alsof ze hem rechtsstreeks met de rasp vd kroko af hebben gehaald.
Preorder Forstnerbands flat link is zojuist geopend. Solid links, solid end links en bij de laatste schakels voor comfort iets stretch. Ik ben benieuwd. Ik heb de volledig brushed versie besteld. Wordt volgende week verzonden.
Kosten? Ben erg benieuwd, ziet goed uit zo op t eerste gezicht
120 GBP, verzending uit VK
Iets onder 150 euro inclusief verzending naar NL (120 GBP voor de band en 12,65 GBP voor verzending naar NL).
O valt niks tegen!
Hoor net weer dat de prijs in de VS onder de $10.000 is vastgesteld dus dat is ruim onder de 9.000 euro. Tevens heeft mijn locale AD bevestigd dat het geen limited edition wordt en ook geen numbered edition. Gewoon voor iedereen verkrijgbaar…. En ik hoor ook verhalen dat er geen stalen band bij zit
.
Ziet er ok uit voor het geld. Het heeft echter meteen al een flinke vintage flair met deze afwerking. Ik vraag me dus af of deze endlinks gemaakt zijn voor vintage Speedmasters of moderne? Op welke Speedmaster ga je het monteren?
Wit NEE, Caramel 100x beter