Candide's Watch Review: Archimede Outdoor protect

Goede review en mooi horloge Ide! Als Sir Edmund Hillary vandaag als eerste Mount Everest zou beklimmen zou de Archimede een goede keuze zijn! (Als het hem dan zou lukken, zou hij bij terugkomst natuurlijk wel snel zijn “klokkie” moeten ruilen voor een “ander horloge”…aangereikt door de slimme PR-mensen van Rolex. :smile: )

2 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

2 likes

Haha! Zit je weer aan de wodka?

Niet mijn horloge, maar een leuke review. Bedankt Ide.

Matthijs

1 like

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

Canei?

4 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Je zette me met die glazen op het verkeerde been :wink:

Lekker, geniet ervan! Proost!

Prima review van een mooie klok. Dat van de witte datumschijf was me niet opgevallen, is slim design dit. Valt pas op bij de lumeshot, maar dan is het donker, so who cares.

Nadeel van dit soort staal en tegimented, vind ik dat het er zo onecht uitziet. Zal wel te maken hebben met het feit dat ik gewend ben tegen goedkoop staal aan te kijken.

Ik hoop dat de Archimede het even bij je uithoudt
:slight_smile:

1 like

Canei is die witte wijn die 12 jarige meisjes voor het schoolfeest stiekem een fles wegtikken…

2 likes

Juist, echte kenners weten wel waarvoor ze gaan

Ehm…

3 likes

We all have been that guy… Inmiddels heb ik die hobby opgegeven… Steeds vaker liep ik tegen allerlei stigma’s aan…

1 like

Leuke review, bedankt!

1 like

Leuke en informatieve review @anon50762135EV!
Zeker een mooi horloge. Wederom toegevoegd aan mijn lijstje :slight_smile:.
Thanks!

1 like

Wat heeft deze bandaanzet
wel een schitterende uurwerk
mocht je ze later nog wilt wegdoen ,dan hoor ik het van je :smile:

1 like
1 like

Leuke review! Ik weet niet of het nog zo is maar ik heb een “vroege” Sinn EZM3 (uit 2003), die kast is ook gemaakt door Ickler (Archimede)

1 like

Ik dacht dat er van de Archimede wel een oudere generatie is geweest die niet-protect was, (en die gewoon “Outdoor” heette dus) maar die is vervangen door de Outdoor Protect. Misschien ze nog een tijdje beiden tegelijk verkocht geweest, vraag ik me af.

Bij mijn weten heb je dus bij geen van beide modellen de keuze. Outdoor Protect gehard, 556 niet.

Wat me bij de vraag brengt,

1 like

Qua kast heb je gelijk, krasvaste band is wel optioneel.