Candide's Watch Review: Archimede Outdoor protect

Super review en mooie duidelijke foto’s. Ik vind het horloge op jouw foto’s mooier dan op de Archimede website. Hooded lugs vind ik zelden mooi, maar bij dit horloge passen ze eigenlijk wel. Qua banden kun je altijd nog proberen een leren of rubberen band van 21mm (ook niet zo makkelijk…) bij te snijden zodat hij aan de aanzet 18mm is.

1 like

Leuke review, bedankt! :thumbsup:

1 like

Ik moest even op hun site spieken maar ze hebben inderdaad een fixoflex band als optie toegevoegd, die er ook niet-gehard is. De laatste keer dat ik keek (maanden terug) zag ik die nog niet. De oysterband is waar de Protect mee uitkwam en die was en is altijd gehard.

EDIT: ook de oyster is nu er ongehard idd.!

De diverse kleuropties voor de wijzerplaat zijn wel eh… anders. Van de foto niet meteen aantrekkelijk. En dan geen blauwe optie, voor mijn gevoel de eerste kleur die je als optie moet bijmaken.

(beetje raar einde van mijn vorige post, misgeplakt uit kladblok)

Nee hoor. De eerste versie was niet gehard (kast niet en band niet). De tweede versie is standaard alleen de kast van gehard en er is een optie voor ook een geharde bracelet, kijk maar:

Je was gelijk met mijn edit.:slight_smile: Maar de eerste ongeharde versie heette Outdoor, en niet Outdoor Protect zoals ik eerder in je draadje schreef.

Ik kan me ook nog vaag herinneren dat je alleen aan het nummer kon zien of je een Protect versie in de hand hebt. Staat het woord Protect ergens op de band cq kast?

Volgens mij niet nee. Zal vanavond nog even kijken. Wel op de bon :wink:

Haha, dus je hebt zaterdag een horloge binnen, zondag om en dan maandag is hij weer te oud om naar je werk om te doen he.

Haha, donderdag binnen gekregen, even binnenshuis gedragen, fotootjes gemaakt, review geschreven en hoppa weer op de horlogemarkt :wink:

Heb je al iets op het oog wat je wel echt wil houden?

1 like

Mijn Hamilton Intramatic, Squale 1521 en G-Shock GW 5000 zijn de stabilo’s in mijn kistje.

Hoewel die SKX009 ook een blijvertje lijkt te zijn.

Dus het valt reuze mee :wink:

2 likes

Maar geen echte wensen / dromen meer ?

Sinds Grindr worden zijn dromen/wensen dagelijks vervuld… Maak je over Candide maar geen zorgen.

2 likes

Hamilton Intramatic upgraden naar Nomos Orion en dan naar JLC Master small second

Squale 1521 upgraden naar Omega 2254 en dan naar Rolex 104060m of 5513

2 likes

ja dat was een goeie tip van jou!

2 likes

Ideaal he… Ik zie het als de voorloper van Pokemon Go… Gotta catch them all!

4 likes

Lijkt mij een prima plan

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

ja die is heel vet!

Voor Ide zou een soort Hello Fresh op horloge gebied een uitkomst zijn, èlke week wat anders om de pols
:wink:

Hello Time?

2 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.