Die inscriptie op de zijkant…
Leuk stukje Ide !
Zoals altijd ben je te vriendelijk voor deze wereld. In plaats van kloek zou ik de kreet “Teringlelijk” willen voorstellen. Pfff.
Precies jouw ding dus. Wanneer ga je?
Kijk, ik heb er erg mee gelachen. Mooi verhaal. Goeie comedy. Een beetje de Seinfeld onder de horlogereviews, maar dan met een flukse dosis @Tissot62 er in. Dat zien we graag.
Maar serieus, hadden die foto’s nu echt niet weggelaten kunnen worden? Heb ik weer “oogaids” zoals een forumlid het laatst zo charmant verwoordde.
Leuk stukkie proza zo voor het slapen gaan, maar mijn hemel van een lilluk ding! Jou kennende ook binnenkort voor weinig verkrijgbaar in het blauwe gedeelte
Of er komt nog een topic waarin voorhamers, snijbranders, haakse slijpers, hydraulische persen, walsen en dergelijke gereedschappen een grote rol spelen.
Ik zou het allemaal niet te series nemen
Zijn avatar leent zich er iig goed voor!
Heerlijk dat sarcasme
Lest we forget!
Lest we forget!
Ik moest lachen. Of zoals @Selie dat ooit treffend omschreef:
Waarbij Rob Fruithof toch wel de ster van deze review genoemd mag worden. Wat een icoon!
Hahaha, de reactie op dat gezichtje. Duidelijk niet onder de indruk.
Als het geen speen of fles is kijkt ze zo

Prachtig. Persoonlijk ben ik van mening dat dit horloge, ondanks de, overigens vrij subtiele, duikring, zonder enig probleem als dresser kan worden gedragen, door de uiterst klassieke kleurencombinatie naar retro-design. Onder een blauw pak geen enkel probleem! Het is slechts een kwestie van durven, maar ik denk dat de reacties overwegend positief zullen zijn.
Dank Candide, voor deze eerlijke en vooral inspirerende review.
De kleuren zijn zo subtiel en het ontwerp zo evenwichtig, dat ik bij wijze van uitzondering oogluikend toe zal staan dat dit horloge op mijn receptie door om het even welke HF’er onder het smoking gedragen wordt.
Ik heb mijn kleermaker reeds verzocht een overhemd met een extra ruim manchet aan de rechtermouw te verzorgen. Ja, de rechtermouw. Een horloge met deze klasse mag in het oog springen bij ieder handje dat ik geef.
Satire eerste klas!
Daar is niets mis mee.
De leuter links en het horloge rechts
zo zeg ik altijd maar weer,
wanneer ik des ochtends dingen arrangeer.