De geschiedenis van @anon50762135 in ogenschouw genomen, betekend dat hij het desbetreffende horloge al reeds in bezit heeft.
Zit er dan ook toevallig faux patina op de indices en wijzers? Of is dat niet in je droom, maar in je horloge kistje? Vintage amateur die je bent?
Is je account gehackt?
Mooi stukje schrijven, heb zelf ook een invicta gehad niks mis mee.
Die adviesprijzen zijn wel een beetje een piramidespel. Badoemtsj.
Leuke satire , maar hoe ben je in vredesnaam aan dit ding gekomen, per ongeluk verkeerd bezorgd?
Als dat zo is, dan meestal niet voor lang…
…als je Stevie Wonder heet…
Dat is een feit, dus het patina op geen van mijn horloges is faux.
Nuttige review.
Besteld!
Bedankt, door een stille woonwijk de hond uitlaten en dan het grinniken niet meer in kunnen houden. Mensen denken nu @dao is raar.
Oh en @Chillekasper kom er maar in
Oh echt, dat is je 3e nu toch?
Tweede, maar die goud-met-blauwe heb ik toen voor €4,50 laten modden door HdV, dus het kan zijn dat je de mod ook meetelt.
Ide, je bent een mafketel.
Zo echt! Wauw knap werk, het leek net een heel ander horloge. Zo zie je maar dat de mod kunsten van HdV op gelijk niveau zijn met de designers van Invicta’s!
Dit is een mooi voorbeeld van het feit dat smaken verschillen. Over smaken gesproken: jij weet van een drol nog een mooi horlogeverhaal te maken.
Ik ben zwaar onder de indruk en moet deze informatie even op mij laten inwerken, ik wist niet dat dit merk dat allemaal in zich had.
Het sarcasme, de arrogantie en het Haute-Horlogerie-snobisme stoort mij bijzonder in dit artikel!
De gewone man met modaal salaris en een Invicta mag blijkbaar gewoon niet meer meedoen op dit forum of wordt gewoon belachelijk gemaakt!?
Anyway, ik ga maar even rondhangen in mijn Invicta Facebook groep en overweeg hierbij officieel mijn lidmaatschap op te zeggen.
Ga je diep schamen!