Candide's Watch Review: Invicta 6983 Pro Diver Chronograph

Je bent en blijft onbetaalbaar kerel! RESPECKTOS! :ok_hand::sunglasses:

2 likes

Ik heb echt goed gekeken…en gekeken…van alle kanten…maar ik kan nou werkelijk echt NIETS moois bedenken van dit horloge.
Da’s toch wel weer knap.
Van de band tot de wijzers, van de gesp tot die bizarre plaat…alles is gewoon lelijk. Er klopt geen fuk van :joy:

3 likes

Kei leuk verhaal :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

2 likes

Duracell. Was een tip van jouw vrouw trouwens. Prima tip.

20 likes

Wat een leuke review om te lezen! Wat een fraaie foto’s! Wat een leuke achtergond informatie erbij! Maar wat een aartslelijk horloge!

1 like

:fist:t2::sunglasses:Way to go Ide! :muscle:t2:

Wat een zalig, informatief en vermakelijk stukje digitale lectuur. Lekkah bezig :rofl:

Als jij er maar blij mee bent…:disappointed_relieved:

1 like

evilest

2 likes

Tip: als je hem in het blauwe gedeelte wil zetten, doe er dan inderdaad een leuke fles pastis bij ofzo, misschien raak je hem dan nog kwijt…

3 likes

Ik ben blij dat je hem niet in de HF verkiezingen hebt genomineerd, dan was die hele poll voor niets geweest

4 likes

Leuk man, going back to your roots.

1 like

Die paar maandjesdagen geen HF hebben je goed gedaan Ide :joy::grinning::+1:

1 like

Haha echt een geweldige review Ide​:+1::+1:
Van een merk/model dat niemand zou verwachten.

Top geschreven, mooie foto’s!
Als dit bekend word buiten HF heeft Invicta straks nog een wachtlijst😋

Kan niet wachten op je volgende review

2 likes

Heb nog een technomarine te koop in het blauwe gedeelte :joy: misschien een idee

1 like

Wat een rococo-bijzettafel van een horloge. Ik neem aan dat jij als Squale-fanboy vooral werd aangetrokken door de subtiele merkgravure op de zijkant?

3 likes

Hahaha, ik zat er al op te wachten. :joy:

Jij hebt een geheugen als een ehm… ach kom. Hoe heet zo’n dier ook alweer. Zo’n grijze.

3 likes

Heb de oplossing al gevonden, Ide…
Zet je snel bovaan de lijst!

1 like

Ik was op zoek naar inspiratie voor een volgende aankoop dus je review komt precies op tijd. Wat een schoonheid. Ik weet weer wat ik moet met m’n horlogeleven, dank!

1 like

Ik word soms 's nachts badend in het zweet wakker met zo’n volgekraste horlogeflank op mijn netvlies gebrand.

2 likes