Candide's Watch Review: Seiko Turtle VS Seiko Sumo

Wat een top vergelijking !
Mooi feitelijk geschreven en mijn kennis vergroot.
Hulde aan het forum en ook aan @anon50762135EV.

1 like

Wederom een geweldige review Ide!
EDIT: al een poosje geleden gemaakt zie ik nu :joy::+1:t2:

1 like

Leuk leesvoer!

1 like

Dank voor een leuke vergelijking, altijd welkom hier.

1 like

Ik dacht dat ze wel onraad zijn alleen dunner. Maar misschien keek ik tegen de zijkant aan, want ik kan me wel glinsteringen van weerkaatst licht herinneren. Alleen veel subtieler dan bij een sumo of nieuwe monster.

1 like

Een vergelijk om de pols, links SRP777, rechts SKX007:


4 likes

Ide had de turtle en de sumo vergeleken, niet de turtle en de skx007. :laughing:

1 like

Oeps :blush:. Doorgeklikt vanuit dit topic Turtle of skx?. Volgende keer beter opletten.

2 likes

Wat een fijn stukje zeg. Goed geschreven en ik ben om na alle Skx-en komt er nu een Sumo bij. Wat een mooi horloge pfff. Nu nog een vinden zonder X ješŸ˜‰

Pffff. Net om 04:00 in de morgen deze ruim 2 jaar oude review liggen lezen. Je moet wat als je niet kunt slapen :smirk:
Leuke ā€œbattleā€ heb je er van gemaakt @anon50762135 :ok_hand:t3:
Als blijk van waardering krijg je van mij een plaatje van de Brutale Meiden :wink:

3 likes

VAN HARTE NAMENS MIJ EN EEN KUSJE VAN DE BRUTALE MEIDEN

1 like

3 likes

Mijn valt iets op: post op 18 april 2018, dan een post op 20 januari 2020, en toch staat er ā€œtwee jaar laterā€ boven. Nu zul je zeggen dat dat bijna twee jaar is, ok.

Maar dan: een post van 20 januari 2020 die op 16 september 2021 een vervolg krijgtā€¦ Weer ā€œ2 jaar laterā€.

Nondeju, zo kan iedereen hofleverancier worden.

Maar goed, na drie jaar is zā€™n review nog steeds even geldig: de lug to lug en diameter maken de sumo helaas oninteressant, wat ik jammer vind omdat hij mooier is dan de Turtle.

1 like

Wat leuk, gefeliciteerd. Heeft de begeleiding nog voor je gezongen?

Het komt allemaal wel dichtbij zo, ik was vorig jaar ook jarigā€¦

2 likes

Toch mis ik hem wel. Al is de klap minder groot dan de keer dat ie met HF pensioen ging. Daar had ik het wel zwaar mee. Man wat een zwart gat was dat zeg. Hoe ik daar bovenop gekomen ben is me nog steeds een raadsel.
Gelukkig vind ik troost in de Linda, Roos en Jessica fanclub en de fanpagina van Solid Harmony.