Candide's Watch Review: Seiko Turtle VS Seiko Sumo

Beide horloges liggen ver verwijderd van wat ik mooi vind dus geen van beide zullen er ooit komen, maar toch heb ik je review met plezier gelezen. Top gedaan en we zien uit naar je volgende review!:thumbsup:

1 like

Goed bezig Ide! Krijg je ze al voor niks in ruil voor een review? :wink:

Misschien mijn turtle toch eens uit de doos halen ipv meteen in de verkoop…

1 like

Een zeer fraaie ‘double review’ met veel plezier en aandacht gelezen! Recent de Oriënt Mako een aantal fijne weken in Frankrijk bezorgd, niet dat dat veel te maken heeft met de Sumo of de Turtle - een klasse hoger - maar ook de Mako liefhebber kijkt altijd met een schuin oog naar die zo fraaie Seiko divers …

1 like

… Fraai die Archimede Outdoor …

1 like

Hartelijk dank voor deze mooie review
Je hebt mij er in ieder geval mee over de streep getrokken
Doet u mij maar een Sumo

1 like

Goed verslag! Heb zelf een “oude” blumo en een zwart gouden turtle. Samen met een BFK met zwarte plaat maakt dat voor mij het perfecte drietal.

1 like

mooi geschreven, prachtige foto’s. Gaaf Ide! Thnx

Ik zou overigens absoluut voor de Blumo gaan als ik moest kiezen…

1 like

Lekker informatief leesvoer. Bedankt!

2 likes

Goede review :thumbsup:

Wel het vorig model van de Sumo (de mooiere imo) dat je in de vergelijking opneemt - huidige (nieuwe) Sumo heeft die lelijke X op de wijzerplaat en is de kroon ook niet laser etched gesigneerd of zoiets ?

Zowel de SKX7, Turtle als Sumo zijn Seiko iconen imo - kiezen is verliezen :wink:

1 like

Goed geschreven!

De belangrijkste reden voor mij om altijd een sumo te kiezen boven een skx of Turtle is simpel… Ze krijgen het bij Seiko kennelijk maar niet voor elkaar om dag- en datumschijf uit dezelfde kleur plastic te maken. Ik heb er echt nog nevernooit een gezien waarbij beide dezelfde kleur wit waren.

2 likes

Op zoek naar feitjes en wetenswaardigheden over mijn laatste aanwinst, de Sumo, via Google kwam ik in de zoekresultaten deze review tegen van onze Ide.
Tijd om dit uitstekend stukje proza weer even bovenaan te zetten.

4 likes

Waardering voor deze mooie en duidelijke review.

1 like

Prima werkstuk! Had 'm al eens eerder gelezen, maar nu weer vers opgeslagen.

1 like

Erg goed en uitgebreid review Ide.

1 like

Hulde en complimenten. Duidelijk in woord en beeld :clap: :clap: :clap: I tip my hat!

1 like

Heeft mij ook over de schreef getrokken om een Sumo te kopen, en daar heb ik nog geen seconde spijt van gehad! Thanks, Ide!

2 likes

Mooi beschreven Ide! Erg tof gedaan.

1 like

Goede review! Klasse werk!:+1:

1 like

Wow, mooie vergelijking/review! Ook erg mooie foto’s vd 2 horloges! Thanks @anon50762135EV!

1 like

Had nog geen compliment gegeven. Bij deze dan. Top review met mooie foto’s, dank! :thumbsup:

1 like