Cartier, 8 jaar garantie, netjes!!!

Een tijdje geleden heb ik een Cartier Santos aangeschaft, deze werd geleverd met twee jaar garantie.

Gisteren kreeg ik een berichtje van S&C dat ik gratis de garantie kon verlengen met 6 jaar, waarmee de garantieperiode op 8 jaar uitkomt.

Zoals gezegd, netjes van Cartier :smiley::+1:

72 likes

Top! Zullen de volgende eigenaren mee in hun nopjes zijn!

19 likes

Dit is een blijvertje. :wink::+1:

7 likes

Natuurlijk is dit een blijver…

giphy (1)

25 likes

Als ik 1 euro kreeg voor iedere keer dat een forumlid dat zegt… :stuck_out_tongue_winking_eye:

19 likes

Voorlopig al 5 maanden in bezit, dat geeft je toch te denken :grin:

4 likes

Dat is inderdaad extreem lang voor een gemiddeld forumlid! Bij mij is de doorlooptijd gemiddeld twee tot drie weken. :see_no_evil: Maar ik zeg altijd tegen mezelf: zolang het niet zo erg wordt als bij daffie, dan zit ik nog goed.

14 likes

dat het tijd wordt voor het blauwe gedeelte :grin:

3 likes

Hoe ervaar jij de kras-gevoeligheid van de bezel? Off-topic maar niet minder nieuwsgierig.

1 like

Wel fijn dat alle garanties worden verlengd bij diverse merken. Mijn Omega heeft ook een kaartje met 4 jaar, maar is intussen verlengd naar 5 jaar.

2 likes

Net zoals ieder gepolijst oppervlak.
Bij mij is het nog krasvrij :slightly_smiling_face:

2 likes

Zeker weten, de laatste die ik van je over nam was maar 3 weken oud :wink:

1 like

Ja ja ja, bla bla bla :joy:

3 likes

Voorlopig alweer 2 weken hier…en nog geen flipper kriebels. :muscle:

9 likes

Eén PB en het begint te kriebelen :wink:

6 likes

:joy:

2 likes

Misschien ben je genezen! :ok_hand:

1 like

Hmm…:thinking::man_shrugging::slightly_smiling_face:

Staat natuurlijk leuk op papier, maar volgens mij ben je met 5 jaar gewoon aan de beurt :sweat_smile:

Your Cartier International Guarantee does not cover, notably:

Wel mooie santos :sunglasses:

Een auto wordt geleverd met een paar jaar garantie maar moet toch gewoon zijn jaarlijkse beurtje hebben. Het ene sluit het het ander toch niet uit?

Dank u. :+1:

5 likes