Tldr;
Geinige horloges gevonden voor vrouwlief!
Oké, eindelijk is t zover, heb mijn vrouw enthousiast gekregen voor een mooi horloge!
Dwz, mijn enthousiasme en plezier van vooral mijn Cartier Santos hebben haar aangestoken om een Cartier Tank te passen én hem gaaf te vinden!
Leuk voor beiden! Ik heb vooral de voorpret van het zoeken en loeren en mijn vrouw heeft zin in dr horloge.
Tot nog toe draagt mijn vrouw al jaren horloges en gunt mij de hobby maar zag voor haar zelf geen enkele reden (oké, het verschil in afwerking) om andere horloges mooi te vinden dan de standaard horloges. Prima natuurlijk.
Dat veranderde toen we eens “semi spontaan” (ik had mijn best gedaan om een bezoekje te combineren
) deze tanks gingen passen.
Ze vindt ze super!
Had voor haar vooral de Must goldplated in gedachten gezien ze het meest goud en rosé kleurige sieraden draagt.
Tijdens het passen echter gebeurde wat ik normaal als enige echt vind tellen, de klik met een horloge. En die heeft ze dus met de stalen large op staal. (Had ik niet verwacht)
Op zich klaar en inpakken maar.
2 mini punten resten nog die ik denk ik heb getackeld maar daar nog iets input/ervaring zou ik waarderen.
1: ze draagt nog altijd graag ook andere sieraden en wisselt graag, ook qua kleur. Daarom hebben we gezellig samen vorige week deze Cluse voor haar aangeschaft en daar is ze al helemaal blij mee.
2: Vrouwlief heeft een gevoelsmatige financiële bovengrens waarbij ze zich comfortabel voelt bij t horloge (In het idee van draagbaarheid, verder sharing is caring😄) en dat volg ik ook.
Voor wat betreft Quartz lijkt me dat makkelijk, omgooien en gaan. Wat er verder in zit qua uurwerk interesseert haar niet.
Qua goudkleurig zouden dan nog klassieke Musts kunnen passen maar gezien de klik met de stalen in combi met die draagbaarheid denk ik dat we zijn.
Dan mijn enige vraag;
Zijn er hier mensen (of partners) die ervaring hebben met die combi van staal op staal terwijl er normaal meer goud gedragen wordt?
Bedankt voor het lezen! ![]()