Uit een erfenis heb ik dit horloge verkregen, zou graag een idee van de waarde willen hebben… de band heeft 3 kleuren goud
Net zo echt als de tandjes van de gemiddelde oma in het bejaardenhuis.
Ik heb er helemaal geen verstand van, waarom is het nep volgens jullie ?
Waarom denk je dat ik die vraag hier stel
Heb je wellicht betere foto’s van de band en caseback (achterkant) van het horloge?
Het lijkt op een solid gold horloge (wellicht 18k goud).
Ik denk dat ie echt is
Ok mannen, wie legt het nu even respectvol en duidelijk uit.
Ik snap niet helemaal waarom elke echtheidsvraag altijd zo’n kinderachtig antwoord krijgt. Ja de vraag is altijd hetzelfde en het antwoord vaak ook (nep), maar dat kan toch ook uitgelegd worden?
Het vinden van een ‘grappig’ gifje is meer moeite dan even uitleggen wat er precies mis is.
En in dit geval; ik weet het antwoord niet. Ik heb geen idee hoe een Cartier er uit zou moeten zijn en wat het verschil is met deze.
Mijn ouders hebben het 15 jaar geleden gekocht bij een juwelier in Ryad Saudi Arabië, daar ben je of enorm rijk of je kunt je zelfs geen fake permitteren. Bij aankomst op Schiphol moest de koffer open en hebben ze 1500 euro invoer rechten betalen…
Is dat omgevouwen metaal waarmee de band vastzit aan de kast of is dat spiegeling
Want als het omgevouwen blik is dan … eh
Ik heb een soortgelijke gevonden, enkel jouw model bevat wat diamantjes op de bezel.
Nee hoor, is helemaal rondom…
De afwerking is goed, zie ook nog geen alarmbellen. Heb je een foto van de vouwsluiting?
Pfoe, beoordelen van foto’s blijft zo lastig… Ik zie persoonlijk niets wat direct alarmbellen doet rinkelen, mits de bandaanzet niet gevouwen is zoals @Horlogemakker zegt.
Kijk en vergelijk zou ik zeggen.
De stenen zouden custom, achteraf ingezet kunnen zijn.
Dat had wel scherper gekund vorm is goed iig, afwerking is lastig te beoordelen zo.
Bedankt maar betere foto’s zijn wel nodig