Cartier only (Deel 1)

Paas shot

11 likes

Wat maakt het nou uit dat iemand anders met die zooi loopt. Ik weet dat ik het echte draag :man_shrugging: eerder compliment.

Zo goed als elk merk is wel nagemaakt. Als je niet een horloge wil dragen waar een nepper van bestaat: succes :joy:

Nee, dat komt dan blijkbaar verkeerd over, van een sneer was geen sprake. Ik meende wat ik zei.

Waarom zou het feit dat iemand anders met zooi loopt jouw plezier moeten bederven?

1 like

Bedankt voor de antwoorden. Steltman kende ik nog niet maar daar loop ik van de week naar binnen met het horloge.

S&C Groningen ga ik ook een keertje op bezoek tijdens m’n lunch pauze. Maar dan om horloges te kijken en even voor niets te vragen of ze nog een GMT Master II hebben liggen.

1 like

Ik ga hem even opzoeken, dankje!

Als ik later de loterij mocht winnen, dan graag deze Cartier Santos. :heart_eyes:

Vet man! 2960?

1 like

Ziek op de bank met een kleedje, maar dat mag de pret niet drukken :ok_hand:

17 likes

Kleedjes dragen mag ook als je niet ziek bent hoor. Zeker in de zomer, geen onderbroek, frisse bries eronder, heerlijk.

Van horen zeggen natuurlijk. :hugs:

Maar heel knap exemplaar daar. Staat classy op die band zo. :ok_hand:

1 like

Yes klopt inderdaad!

Ik vind dit zo ontzettend mooi gedaan….

De binnenkant van de Santos band:

Hee, daar zit iets:

Even indrukken en een pennetje schiet naar buiten. Uittrekken en de link zit los (maar de pen blijft aan de link zitten).

18 likes

Echt goed dat Cartier stappen probeert te maken met de werkbaarheid van die banden. Die oude Cartier stalen banden blijven tergend. Laatst ook weer lopen kloten met al die kleine schroefjes van kleine Panthere en Cougar banden, is tenenkrommend altijd :sweat_smile:

1 like

Haha! Die oude banden ken ik (gelukkig?) niet maar dit is misschien wel het mooiste systeem dat ik zelf heb gezien voor een stalen band. Geen losse schroefjes of andere onderdelen :slight_smile:

3 likes

Heerlijk dit. Welke band is dat en voor welk model? Nieuwste Santos?

1 like

Dat is een fraai stukje engineering :+1:

1 like

Ja! Iig vanaf 2018, weet niet hoe het daarvoor zat :slight_smile:

2 likes

Ja, echt heel mooi gedaan vind ik :ok_hand:

1 like

Had het nog niet eerder gezien, zeer praktisch en schitterend design. Dank voor het delen :+1:

1 like

De vrouw wilt graag een lederen band op haar Santos, het is het oudere model.
Ik heb wel vaker banden gewisseld maar omdat het niet mijn horloge is ben ik een beetje voorzichtig.
Dus is iemand bekend met dit model Santos, en is het gewoon een kwestie van de push pins indrukken?

3 likes

Tanktijd

4 likes