Zo te zien is dit van voor het quick switch systeem dus
Cartier boeken zat over Cartier in het algemeen en hele geschiedenisboeken over, en met alle varianten van, de Tank.
Maar zijn er ook goede boeken specifiek over de geschiedenis en verschillende modellen van de Santos bekend bij iemand?
Vandaag voor het eerst een Cartier gepast en na een uur spookt-ie nog aardig door mijn hoofd. Vond hem een stuk beter staan dan verwacht.
Toch maar eens gaan sparen voor het lidmaatschap van de Cartier Only club.
Ik heb gehoord bij de AD dat er volgende week een prijsverhoging aankomt.
Dus, mocht je van plan zijn op korte termijn een te kopen, misschien goed om dat dit weekend te doen.
Volgende horloge dat zichzelf uit de markt prijst. Zonde. Nieuw veel te duur als je het mij vraagt.
Ik was hier ook al bang voor dus ben blij dat ik met wat geluk op tijd die Tank heb gekocht.
Maandag 17 april +5-8% zeiden ze
Zal voor de gebruikte markt niet veel uitmaken denk ik
Hangt er vanaf. Referentie prijs wordt hoger he. De Santos Medium is sinds maart 2022 op minder dan 1 jaar tijd van 6300€ naar 7300€ gegaan. Dinsdag komt daar dus nog enkele 100-en Euro bij.
Als je in 2021 een Santos kocht en daar nu vanaf wil, zal de koper niet de 6300€ als referentie nemen, maar de nieuwe catalogusprijs.
Een medium tank met stalen bracelet kost nu 3600 euro. Mijn ervaring is dat ze geen korting geven bij Cartier. Dit wordt over een week misschien wel 3900 euro. Dat vind ik ook duur voor een Quartz.
Van de week nog netjes korting gekregen bij een AD
Bij de Cartier boutique lukt dat meestal niet.
Ik neem aan dat jij SC of Gassan bedoelt?
Een BTQ is geen AD…….
Een andere AD maar niet bij een Cartier Boutique inderdaad.
Nja. Zolang de Powers That Be per jaar 10 procent en meer waardeloos papier bijdrukken om hun eigen reet te dekken, moet de rest bloeden en de kost dragen. Je kan moeilijk verwachten dat bedrijven hetzelfde bedrag blijven rekenen dat per jaar meer dan 10% minder waarde vertegenwoordigt.
Dat gezegd zijnde, kut. Dat duwt zo’n Santos Medium weer wat verder.
Dit is al de derde prijsstijging in 11 maanden. Dan lijkt het steeds weinig maar is het uiteindelijk best veel
Dat is wel fijn.
Ik ben wel naar een boutique gegaan, en zelfs in De Bijenkorf hier terwijl ik eigenlijk naar de nieuwe boutique in de PC wilde gaan. Komt alleen omdat ik echt een super goede ervaring had gehad daarvoor bij de bijenkorf en ze later na een random telefoontje van mij met wat geluk die Tank hadden gereserveerd voor mij.
Korting zou mooi zijn maar die goede ervaring bij die boutique waren het echt meer dan waard. Ben bij Cartier niet anders dan fantastisch behandeld, ook als ik niks ging kopen. Super aardige mensen en je krijgt niet hier het gevoel dat je blij moet zijn dat je iets mag kopen, juist het tegenovergestelde.
Ben niet veel vaker zo aangenaam behandeld, echt een aanrader.
Random verslag van mij gehad, dan maar een foto .
Mooie Tank. Bij de boutique zou ik ook gaan voor de goede service en op de koop nemen dat er geen korting in zit. Bij SC waarschijnlijk wel een kleine korting mogelijk.
Mooie foto! Is dat een anders bandje dan ze er normaal op doen?
???
Blij niets te mogen kopen? Bedroefd iets te mogen kopen? Wel het gevoel dat je blij moet zijn dat je iets mag kopen?