Erg mooi bandje! Bedankt voor de tip.
Wauw stom toeval, ik kijk af en toe in dit topic en lees dit. Ff paar belletjes en Gassan en hoofdkantoor van Cartier bevestigde het. Gassan zei vanaf morgen en Cartier zelf zei zeer binnenkort. Dus naar m’n ad in Groningen gebeld en stap morgen ochtend gelijk in de auto voor een santos 
Mooi man! Leuk vooruitzicht voor morgen! 
Zeker maar wel spannend
maar kijk er toch al wel een jaar naar
Snap ik helemaal, zelf loer ik al een tijdje naar de Santos. Woensdag bij S&C langs geweest en toen de Santos gepast. Was echt verbaasd over hoe mooi zo’n simpele wijzerplaat kan zijn, hoe plat de kast is en hoe fijn de band om de pols heen gaat.
Ga je geen spijt van krijgen.
Jah echt heel vet, nee verwacht ik ook niet. Het is alleen wat sneller dan verwacht. Wou eerst m’n aquis kwijt zijn voor ik tot de koop zou over gaan 

Hahaha zo gaat het! Nu net mijn Railmaster gekocht. Tegen mijzelf en mijn bankrekening gezegd dat er even niks meer bij mag komen. Nu dat proberen vol te houden 
Jah idd, soms moet je snel handelen. Met m’n gmt uit Noorwegen die ik op de laatste dag voor vertrek naar huis kocht was dat ook zo 
Maar dit is voorlopig ECHT wel de laatste. Dan heb ik een seamaster, bb gmt en santos in minder dan een jaar gekocht. Als ik dan iets nieuws weer zou willen, moet er eerst iets weg. Anders gaat m’n vrouw over de rooie. Maar kan dat ook niet maken tegenover m’n gezin
ondanks dat het wel met eigen geld is
Hahaha! Heel herkenbaar, ook hier thuis kreeg ik vriendelijk te horen dat ik nu even mag gaan genieten met wat ik heb. 
Ben benieuwd naar je foto’s morgen 
Hahah Jah het moet wel leuk blijven. Gezin moet er niet onder lijden natuurlijk
Danku danku 
Maar Jah nu nog zien of het medium of large wordt. Zelf gaat de voorkeur denk ik uit naar large. Maar m’n vrouw zei aan de hand van foto’s hier in het topic medium 
en m’n collectie bestaat voornamelijk uit 41mm +
Medium, tenzij je polsen van boven de 20cm hebt. Anders zeker medium.
Mijn vrouw prefereert normaliter Large, maar als het op de Santos aankomt, volstaat gelukkig de Medium.
Ik zou ook voor medium gaan.
Graag gedaan!
Mocht je ook nog een IWC willen: die schijnen ook een prijs verhoging te krijgen.
Medium op 19 cm polsen? Nah
Hoef ik niet te proberen. Dan slaap ik op straat. Het geld is er wel en ben wel aardig gecharmeerd van de Mark XX. Maar nee dat zou oorlog betekenen