Precies. En ik had mogelijk naar S&C kunnen gaan, ook uit het oogpunt dat ik daar eerder wat heb gekocht, maar aangezien die maat van de Tank waarschijnlijk toch besteld moest worden belde ik Cartier.
Zeker! Dit is een nieuwe band van Rios van hun Baltimore lijn. Ideaal omdat die heel plat is en ik dat ook het mooiste vind bij een plat horloge als de Tank. Was iets van 30 euro en kalfsleer met een aligator print, draagt enorm comfortabel.
Cartier doet er nu standaard een vegan leren band op en die is wat dikker gevoerd en vond ik wat lastiger indragen en wat minder mooi zitten op de pols. Vind hem overigens wel mooier dan ik van tevoren had voorzien.
Wauw stom toeval, ik kijk af en toe in dit topic en lees dit. Ff paar belletjes en Gassan en hoofdkantoor van Cartier bevestigde het. Gassan zei vanaf morgen en Cartier zelf zei zeer binnenkort. Dus naar m’n ad in Groningen gebeld en stap morgen ochtend gelijk in de auto voor een santos
Snap ik helemaal, zelf loer ik al een tijdje naar de Santos. Woensdag bij S&C langs geweest en toen de Santos gepast. Was echt verbaasd over hoe mooi zo’n simpele wijzerplaat kan zijn, hoe plat de kast is en hoe fijn de band om de pols heen gaat.
Hahaha zo gaat het! Nu net mijn Railmaster gekocht. Tegen mijzelf en mijn bankrekening gezegd dat er even niks meer bij mag komen. Nu dat proberen vol te houden
Jah idd, soms moet je snel handelen. Met m’n gmt uit Noorwegen die ik op de laatste dag voor vertrek naar huis kocht was dat ook zo
Maar dit is voorlopig ECHT wel de laatste. Dan heb ik een seamaster, bb gmt en santos in minder dan een jaar gekocht. Als ik dan iets nieuws weer zou willen, moet er eerst iets weg. Anders gaat m’n vrouw over de rooie. Maar kan dat ook niet maken tegenover m’n gezin ondanks dat het wel met eigen geld is
Maar Jah nu nog zien of het medium of large wordt. Zelf gaat de voorkeur denk ik uit naar large. Maar m’n vrouw zei aan de hand van foto’s hier in het topic medium en m’n collectie bestaat voornamelijk uit 41mm +