Probeersel! Op Milanese
Wat mij betreft mag die er weer af Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit een voor m’n gevoel passende stalen band op een tank heb gezien
Nee, tikje kleiner zelfs. En platter want handwinder.
Ik neem hem wel mee naar de volgende GTG, kun je hem ff voelen.
Poeh is dat gek? Nee, staat je goed.
Mijn pols kan hem niet hebben, maar zo op de foto ziet het er goed uit.
Die had je al in de collectie? Of hoe heb je dit zo snel voor elkaar getoverd!!?
Dit weekend gekocht ging ineens snel. Zat er al even over te peinzen.
Deze ooit wens in 2009 gepast in Dubai, maar vond een horloge van 1k toen al veel te duur.
Nu kwam deze voor bij en ik kon een mooie deal maken. Deze kwam in folie terug van service en met twee jaar garantie… dus tja.
Het is wel een flinke maar door de vorm fantastisch draagbaar.
Gefeliciteerd
Het is een flinke inderdaad, maar als je hem kan dragen een erg mooie variant. Een vriend van mij heeft er ook een en past hem ook perfect.
Dit vind ik een hele mooie als je hem past, matched dan ook gewoon heel goed. Hij is groot, maar niet gelijk zo lomp als sommige andere grote horloges.
Nee draagt kleiner dan mijn 1950 3 days PAM. Of zelfs de dweller43. Ik vind het een bijzonder horloge. In Qatar/Dubai en Abu Dhabi zag ik ze regelmatig. Hier in NL minder vaak.
Mijn vader had de oude kleinere Santos en die vond ik erg mooi , maar was mij veel te klein.
Kan ik me iets bij voorstellen. Het is niet perse een horloge dat matched met de Nederlandse calvinistische mentaliteit . Veel luxe horloges natuurlijk niet, maar qua stijl valt mij op dat alles wat groot, bling of goud is snel wordt gezien als over the top of not done…
Welke breedte bandaanzet heb je gebruikt? Ik vind het geslaagd namelijk👍🏻
Die lust ik wel, man wat mooi
deze is 23mm met quick release pins
Ik denk dat ik dit zelf ook wel een van de beste vind inderdaad
Prachtige exemplaren hier. De tank blijft me meer en meer intrigeren.
Welke maat is het meest gangbaar voor een 17.5cm pols?
De large