Cartier only (Deel 2)

18 likes

Is dit een band van Cartier?

Nee, een recent toegevoegde band van Forstner. Ziet er heel goed uit

Zijn niet hetzelfde maar geeft mij wel een beetje het gevoel van de Cartier Tank Normale Privé

2 likes

Is deze quick release?
Heb je wellicht ook een foto van de sluiting?

Sorry, veel vragen.

1 like
1 like

Ik vind de brick bracelet look van die band tof en vind het een goede moderne iteratie. Al vind ik de echte originele wel net iets eleganter. Alsnog, erg tof!

Hoop dat Cartier meer van dit soort banden gaat uitbrengen ipv lompe/saaie stalen banden zoals op de Solo en nieuwe Francaise

Het is een hele leuke band. Ik heb hem in 18mm voor op mijn anordain. Maar verwacht nu niet dat je een moderne-rolex-band gevoel krijgt.

Sorry voor de niet cartier in dit topic :upside_down_face:

6 likes

Top, thankx.

Ik heb de stalen bracelet om mijn Must medium, maar vind deze ook heel mooi, alhoewel ik de leren band ook mooi vind. Teveel opties :crazy_face:

Misschien nog een andere algemene vraag.
Ik gooi hem er maar even in.

Is er nog een ander kanaal dan bij Forstner zelf om banden van Forstner te bestellen.

Maw, is er een manier om deze in Europa te verkrijgen of gaat mij dit altijd importkosten kosten?

Deze lijkt er erg op, weet niet of hij exact hetzelfde is

Die mist een paar rijtjes beads tov de Forstner band. Hoef niet slecht te zijn natuurlijk. Maar vond die Forstner net iets fijner (als in fijntjes) overkomen :man_shrugging:

1 like

De banden van Bulang zijn geloof ik net zo als aantal andere aanbieders binnen Europa. Inderdaad de slankere vintage look met minder rijen. Volgens mij beetje zelfde kwaliteit die ik van jou overgenomen heb @ivar1

Gok ik zo door de kwaliteit van de clasp. Bij die van Forstner zien de clasp en de individuele schakels er beter uit, en zo ook verwijderbare schakels.

Denk oprecht dat die van Forstner de meerprijs meer dan waard is

Die was volgens mij van “the curated wrist”, een (online) winkel die inmiddels niet meer bestaat volgens mij.
Heb er wel meer van besteld, was altijd wel prima spul. Ben benieuwd waarom ze gestopt zijn :thinking:

1 like

Klopt, ik heb ze destijds ook wel is proberen te vinden en was toen ook al niet meer mogelijk

Is dat een mid-size?

Ik ben dus op zoek naar een kleine Tank must voor mijn vrouw. Ze is jarig rond de tijd dat we naar de VS vliegen, dus ik dacht, mail de Gassan aldaar om te zien of ik heb daar kan klaarleggen als verrassing (en de gunstige prijs).

Ze schreven dat het niet op voorraad is en niet bestelbaar, want dat is het beleid van Cartier rondom Tank musts.

Is dit bekend beleid of toevalligerwijs omdat dit Gassan Schiphol betreft?

1 like

Bij Cartier zelf vragen.

Ik had ze gebeld en een officiele aanvraag ingediend. Toen werd ik diezelfde dag gebeld dat er er mogelijk eentje hadden liggen. Na een misverstand over mijn bandkeuze werd ik nog dezelfde dag (zondagavond) gebeld dat ze een Tank must voor mij apart hadden gelegd.

Zover ik heb gehoord kan je de Must altijd nog bij ze bestellen dus ik zou het gewoon direct bij Cartier proberen

1 like

Mooi hoor, zo in de schemering :ok_hand:

23 likes

Topic doorworsteld, ik ben om.
Er komt een Cartier en wel de Santon Medium met groene plaat.
Mocht iets groener maar een mens kan niet alles willen :innocent:

7 likes