Cartier only (Deel 2)

In Den Haag hadden ze een groene medium liggen niet zo lang geleden mocht je hem bij een AD willen scoren.

Voor dat geld, mag je best kritische wensen hebben :wink:

2 likes

23 likes

Top trio :wink:! Toevallig had ik exact hetzelfde trio, maar heb ik de explorer I omgeruild voor een explorer II.

20 likes

Mooie foto van je Santos!

Hier heb ik op het moment ook nog een Explorer II maar die staat in de verkoop hoek op gereserveerd, dus de II gaat bij mij juist weg en ligt al sinds de foto’s voor verkoop genomen zijn in z’n doosje.

1 like

Bedankt voor de tip! Ga er weldra eens eentje proberen.
@rorymoer je hebt 100% gelijk maar als je op zoek bent naar iets groen, valt het aanbod bij de (semi)luxemerken wel tegen vind ik.

1 like

Zelf vond ik de hoogglanzende indexen niet helemaal mijn ding en ben voor wit gegaan. De groene kleur van de plaat zelf is wel erg gaaf.

Thanks! Dat zal (normaal gezien) voor mij geen dealbreaker zijn.
Ik houd jullie op de hoogte :+1:

2 likes

Inmiddels hebben alle merken in die klasse wel 2 modellen in groen, maar je ziet dat de merken inderdaad heel uiteenlopende tinten groen gebruiken. Het is net waar je naar op zoek bent.

Ik vind de rolex OP té groen, maar de Aqua Terra had wel iets groener gemogen… net als dat de blauwe AT wel iets blauwer zou mogen zijn.

1 like

Heb net de rolex palmdial weggedaan dus zoek een vervanger.
Naast de kleur van groen moet het model ook nog in de smaak vallen natuurlijk: OP iets te simpel, Aqua Terra te groot,…

Zo is het altijd wel iets :blush:

1 like

Juwelier Gilson te Brugge.

6 likes

Goedemorgen,
Eventjes nog de Roadster…

7 likes

Bij het woord groen denk ik maar aan twee horloges:

Ik wil de Moser Streamliner in fumé groen ook mooi vinden, maar ik kom niet over de wijzers, het ontwerp, de minute track en het hele horloge heen. :slight_smile: De Breitling B09 Pistache is in het echt flets, en er zijn gewoon niet heel veel mooie opties. De Oris Kermit is kolderiek. Niet omwille van Kermit, maar meer het saai-industriële ontwerp en de nare kleur groen.

De Santos in het groen steekt daar mooi tegen af. Ik ben ook voor wit gegaan, maar de groene is wel mooi groen.

11 likes

Vergeten vermelden dat ik momenteel nog niet neig naar leren/stoffen banden.
Maakt de zoektocht nog specifieker.

Ik heb net, na 15 jaar, mijn eerste zijsprong van Rolex gemaakt en moet zeggen dat er een nieuwe wereld opengaat. Als een hond die voor de eerste keer buiten gelaten wordt na jaren asielhangen.
De Zenith Lupin bevalt zo goed, dat ik alle Zenith topics aan het doorbladeren ben. Leuk :innocent:

1 like

Met het korte mouwen weer wat minder gedragen de afgelopen tijd, maar man wat ben ik nog steeds fan van dit horloge.

23 likes

Dumont > santos de Cartier

3 likes

13 likes

Ik kwam deze tegen, de Crash Skeleton in titanium :heart_eyes:

11 likes

Gisteren bij Cartier langs geweest om eens te passen op mijn gemak.

Medium:

Large:

Ik was voor ik ging helemaal overtuigd aan de hand van wrist shots hier dat ik dit moest hebben. Maar al om de pols miste ik toch een beetje het zelfde gevoel… Nog even twijfelen dus wat ik ga doen.

8 likes

Large. Meer wrist presence, lugs vallen nog steeds binnen de pols. Je kunt 'm hebben! :+1:

2 likes