Sjieke tante, die Charante
Seinfeld.
The show about nothing.
Genieten met hoofdletter C.
Mooie armband erbij ook
Een lieve man en goede smaak is niet te koop.
Wow, da’s mooi zeg!
Zou je misschien nog iets willen vertellen over welke modellen/referenties/exemplaren het níet zijn geworden? En wat maakte dit specifieke exemplaar nu jouw droom-exemplaar?
Ik verwacht binnenkort ook in de markt te zijn voor zo’n prachtig exemplaar — heb m’n voorkeuren vanuit alle soorten tanks kunnen verfijnen richting ‘18k tank louis’, maar verdere kennis ontbreekt nog.
Het uitgebreide antwoord is er van @Charante, in het topic waar mijn vraag stond vóórdat ik het hiernaar verplaatste – my bad.
Fraaie lijnen, ik hou van dat hoekige.
Dit is de Galbee zo te zien, de Carree vind ik nóg toffer.
Ja, dit is de Galbee. Carree heeft datum op 6?
Tipje; Vintage Tank Watches… mooie collectie voor eerlijke prijs
Ik refereerde aan de net andere vorm van kast. Een Carrée is nog hoekiger. Carrée is hoek en Galbée is rond in Frans, kennelijk
Goede uitleg over alle verschillen hier
Ah check. Dan heb ik de juiste zie ik.
Mooi hoor
Ik ben geen fan van oversized horloges maar dit zou ik voor mezelf te iel vinden
Wellicht iets voor het " domme horloge vragen " topic maar stel m toch maar even hier.
Ik ben mij aan het oriënteren voor een mogelijke Cartier Santos de Cartier aankoop in de toekomst.
Nu is het mij opgevallen dat bij meerdere uitvoeringen de " cartier " lettertjes ontbreken in de 7 indice. Iemand enig idee waarom?
Deel maar een foto
Hoe zit het met een quartz cartier. Vrouw wil een nieuwe aanschaffen. Om de hoeveel jaar moet er een nieuwe batterij in? En gaat zo een horloge ook enorm lang mee of moet ik nog ergens rekening mee houden?
Deze blauwe bijvoorbeeld.
Ik meen ook zwarte en zelfs witte uitvoeringen gezien te hebben zonder. Ik spit nog ff verder.
Nb. Nee, geen namaak!
Misschien omdat dit geen geprinte uur markeringen zijn? Ze lijken er wat op te liggen