Cartier only (Deel 1)

@Mas Kassa 4

1 like

Gewoon onrust of met een specifieke reden? :blush:

Dat komt zeker goed! :grinning_face_with_smiling_eyes:

Geen specifieke rede. Gewoon omdat het kan en wel de wens om wat af te bouwen en nog 1 knaller te kopen.

Dit weekend beslis ik of ik hem maandag op de post doe😅

1 like

Onverbeterlijk :smile:

1 like

Doen zou ik zeggen! Eens het zaadje geplant is, is er toch geen ontsnappen meer aan :wink:

1 like

Een hele moestuin :joy:

1 like

Gefeliciteerd. Staat je goed!

Helemaal met je eens met het gevoel. Ik ben een mega flipperaar en dit is echt eentje net als de speedy die niet weg gaat. Zo fijn en kan overal bij. Zelfs in het zwembad met 100m

Je draagt hem ook vrij strak zie ik :slight_smile: :+1:t2:

Geniet :partying_face::partying_face:

2 likes

Dank!

Ja, je hebt van die horloges waar direct alles klopt he :slight_smile:

Er zijn 3 schakeltjes uit en nu kan ik hem bewegen tot voorbij mijn polsbeentje, maar zit hij verder goed op zijn plaats. Ik draag mijn horloges niet graag te los. In de zomer ga ik het nog moeten zien of het niet wat te strak wordt :slight_smile:

1 like

Yes, heb ik nu ook eens gedaan met dezelfde polsmaat. Had er eerst twee uit en dan draag ik hem erg los en schuift hij op en neer. Wel geen afdrukken van de clasp in de pols. Heb er nu ook eens een week 3 uit en beetje gespeeld met het plaatsen van de schakels. 5 aan een kant 2 aan de andere kant, dat lijkt te helpen en draagt heel comfy.

Als mijn pols flink uitzet krijkg ik wel een flinke afdruk in de pols maar het irriteerd niet en valt weer mee als mijn pols “normaal” is

Denk dat het een beetje hoort bij dit soort sluitingen en banden zonder micro adjustement. kijk maar eens wristrolls van Royal Oaks, Nautilus, etc instagram, allemaal afdrukken in de pols

Wel grappig hoe je pols toch flink kan uitzetten en krimpen eigenlijk :slight_smile:

1 like

Het is een beetje zoeken inderdaad, dat heb ik ook met GS banden.

Die vlindersluiting zit ook een stuk onder de band, terwijl een vouwsluiting wat meer in het vlak ligt, dat scheelt ook. Vooral het gewicht maakt het goed denk ik, bij een zwaarder horloge zou dit echt niet goed voelen.

De een bij de ander ook… misschien moet ik wel wat meer gaan sporten weer :sweat_smile:

De Cartier in de 7 is niet heel leesbaar met het blote oog, maar op foto blijft het leuk om te ontdekken :grinning_face_with_smiling_eyes:

Een mooi geblauwd setje wijzers is ook altijd een genot om te bekijken :sunglasses:

13 likes

Heerlijk detail inderdaad! En verrassend strak geprint, gezien het formaat.

5 likes

Werkelijk een schitterende aanwinst. Echt heel gaaf. Geniet er van :+1:

1 like

Mooie aanwinst. Veel draagplezier.

1 like

Inderdaad heel scherp. Zo’n details maken het wel af he :blush:

1 like

Dank, komt zeker goed! :grinning_face_with_smiling_eyes:

Tja, ik heb me al wat zitten afvragen wat de juiste maat is, poeh hey. En als je twijfelt, ga je op zoek naar bevestiging en dan kom je overal tegen: de medium is de beste keus…pfff…
Heb vandaag weer wat zitten meten, kijken, fotograferen, appen met een vriend met dezelfde hobby en denk dat ik nu ervan overtuigd ben de goede keus gemaakt te hebben met de Large. Ik heb 18 - 19,5 polsomtrek, afhankelijk van , tja, waarvan eigenijk ? Maar meestal zit ie rond de 18,5 - 19. En heb eens een paar foto’s genomen, waarvan 1 in de spiegel. You be the judge.

8 likes

Laat je niet gek maken, medium is veels te klein voor jouw pols maat.
De medium is voor mannen met smalle polskes en voor dames.

2 likes

Het is eigenlijk het zelfde met de datejust 36 vs de 41

2 likes

Objectief als ik ben: jij kunt de Large uitstekend hebben.

1 like