Cartier only (Deel 1)

Ofniettan!

Zou gaaf zijn met logo van je bedrijf erin als give-away aan goeie klanten. Dan met gladde bezel en batterieke ntrlk😂

Zonder gekheid: briljant bedacht!

1 like

:slightly_smiling_face::+1:

15 likes

Die Cartiers laten me niet los. Met mijn kleine 17,5 pols overweeg ik een “oud model” Santos 100 medium.Die heb ik ooit gepast en was perfect. Ook wel een mooie tegenhanger voor al die metalen Rolex banden. Iets dressier ook. Enige “angst”: Ga ik m ook echt dragen, of vind ik die Rolexen veel gaver?

Nah ja, als ik de trekker overhaal, zullen jullie de foto’s wel zien hier.

2 likes

Prachtige horloges allemaal…wat is dit merk toch ondergewaardeerd!

2 likes

En… overgehaald! Ref 2878, full set uit 2006. Scherpe facetten, Als nieuwe band, hoewel niet mijn kleur, dat wordt een zwarte of blauwe.

17 likes

Tijdje geleden met wat (forum)vrienden bij S&C geweest. Toen een blauwe alligator strap besteld voor de Santos, vandaag opgehaald, erop gezet en tot het echt warm wordt mag hij erop blijven.

32 likes

Deze net geen 40mm

Dan heb jij geen 17,5cm polsen. Wild guess.

1 like

Nee, ik denk19cm maar weet niet goed hoe te meten :slightly_smiling_face:

1 like

Supergaaf!

Heb zelf ook een nieuwe alligatorband betseld voor de 2878. Hoe lang was bij jou de levertijd?

Weekje, maar kon hem ivm mijn werk pas na drie weken ophalen.

Zo! Dat is snel! Bij gokken ze op zo’n 6 weken.

Heel chic!

1 like

Instant applaus :clap:t2:
Heel mooi!

1 like

Mooie band en met name mooie sluiting! :+1:

1 like

Ik wil misschien voor mijn vriendin had 30e verjaardag haar droom horloge aanschaffen, een Cartier Tank solo op leer. Ik zie echter weinig preowned of andere listings op Chrono24 oid. Is de markt klein voor dit model of kan ik hem gewoon beter bij de AD kopen? :slight_smile:

1 like

Goede keuze! Ik heb helaas geen antwoord op je vraag, maar wel een foto!

17 likes

Weinig op Chrono inderdaad. Je kan hem bij AD kopen, maar bij Steiner in Maastricht zag ik een paar ongedragen modellen uit 2019/2020 onder de list prijs. Waaronder ook tank solo’s. Ik vraag me alleen af hoe ze aan modellen in stickers komen en deze zo’n €400 onder de list prijs aan kunnen bieden.

Ik ben gewend duikersmodellen te dragen; heb deze een tijdje terug als dresswatch aangeschaft, moest erg wennen aan de Romeinse cijfers maar vind het nu een erg fijn horloge, de blauwe gloed van de wijzers vind ik ook fraai.

5 likes

15 likes