Ik meende dat er rond de periode van watches en wonders wel fotoâs circuleerde, van de medium santos met blauwe plaat. En dat die dus uit zou komen. Maar als ik op de site kijk zie ik hem alleen met diamanten ingelegde bezel. Kost ook gelijk ff het dubbele. Terwijl op de site wel de medium met groene wijzerplaat te vinden is
Ik ben eigenlijk fan van alles waar Seiko op staat, en kan ook meer dan een paar Credors goed hebben.
Evengoed gaat er een zekere old-world charme uit van een Cartier die zelfs de Richemont groep niet heeft kunnen verneuken.
Ik heb ze nog nooit on line kunnen vinden. Als je vindt dat de Delugs straps duur waren, het is de helft van een Cartier strap, en je moet naar de boutique toe, voor zover ik weet.
Hahahaha⊠Natuurlijk niet. Tja, ik heb 'm van de hand gedaan om de SPB317 te bekostigen, die er wel erg, erg dicht op zit. De SPB is een waardige opvolger van dat horloge, want nog steeds C-shape kast, en hij is zelfs 2mm kleiner en 1 mm platter dan de Mini. De SPB317 bestond nog niet toen ik dat riep, maar je zou kunnen zeggen dat ik de geestelijke voorvader van dat ding nu in de kist heb zitten. En die draag ik heul veul. Die zullen ze, als het ware, uit mân koude, dode vingers moeten grissen.
Evengoed mis ik 'm af en toe, en heb ik met de notie gespeeld om de rode seconde-versie uit Azië terug te importeren. Ik moet het niet doen, maar de gedachte om het te doen dringt zich vaker aan me op dan jij kunt vermoeden.
Ik heb zowel een Tank large als de Santos Dumont XL. Draag beiden met evenveel plezier. Zijn 2 iconische modellen, i.t.t. de genoemde Grand Seiko wat een âgewoon rondâ horloge is (wel uiteraard met een hoogwaardige en schitterende afwerking). Santos Dumont large had qua grootte van de kast ook gekund echter is de lugmaat dan slechts 16mm. Dat oogt wel heel erg iel. Is waarschijnlijk ook de reden waarom de Tank large, ondanks het kleine formaat, toch nog wel wat body heeft gezien zijn lugmaat van ook 19mm.