Ik vind ze allebei heel mooi. De Santos wat stoerder en de tank wat eleganter. Kan dus ook heel goed naast elkaar.
Ben zelf ook al een tijdje aan het dubben voor aanschaf van één van de twee. Maar de trekker is nog niet overgehaald…
Ik vind ze allebei heel mooi. De Santos wat stoerder en de tank wat eleganter. Kan dus ook heel goed naast elkaar.
Ben zelf ook al een tijdje aan het dubben voor aanschaf van één van de twee. Maar de trekker is nog niet overgehaald…
De Cintrée is ook mijn favoriet.
Met de Breguet hands is ie wel helemaal af moet ik zeggen.
Heel tof
Als je een echt daily/one watch collectie wil hebben die je overal mee kan deagen, Santos.
Anders lekker Tank. Sowieso voor mij de voorkeur, heb hem dan ook zelf. Zowel casual als meer dressy te dragen door de band.
Anders lekker met vintage Santos of nieuwe Dumont gaan
Bedankt voor dit inzicht! Het kroongevoel van de sbgw231 heb ik trouwens nooit ergens geëvenaard gevoeld.
Die staat op mijn shortlist, baas boven baas!
Haha, ik moet zeggen dat het mijn meest favoriete horloge ooit is. Al is een stalen Must ook heeel tof op zo’n stalen band, net als van @OmroepMax.
De standaard stalen band op de Tank vind ik echt 3 keer niks, maar die op de foto in mijn post is de nieuwe BOR band van Forstner en dat staat toch wel echt heel goed
Dat is makkelijk met andermans geld: zeker doen! Ik ben alvast jaloers.
100%! Ik heb precies dit model, vind 't klassieke ontwerp i.c.m. het fotovoltaïsch SolarBeat -uurwerk zo’n tof concept. Wellicht wel een ander bandje op zetten. Enjoy!
Vraag is dan, voor welke situatie wil je een van de 2? En welke situatie bevind jij je vaker in?
Ik persoonlijk draag santos altijd lekker casual. Ik bevind me niet zo snel in netter geklede aangelegenheden
Maar hij zou op leren band nog best voor nette gelegenheden kunnen, maar is wel wat speelser dan een tank
Haast zonde om de tank alleen daar voor te kopen maar zou het wel snappen zeg maar, hoewel met leuke gekleurde bandjes zou de tank ergens best wel casual kunnen.
Vind de banden van molequin er wel altijd mooi uit zien. Zag een plaatje van tank op een perlon strap dat zeg er ook best leuk uit en als je gewaagd wil doen tank op nato haha
Ik vind het bij de Tank juist leuk als iemand er eentje draagt bij een veels te casual outfit. Hij past oprecht overal bij
100% eens!
Geslaagd trouwens
Nu nog tijd voor een aantal leuke bandjes om te kunnen wisselen. Welke raden jullie aan?
Top!
Congratz buddy!
Heel tof! Van harte.
Goede keuze , gefeliciteerd.