Niet mijn kopje thee!
Met een beetje mazzel komen die grijze haren vanzelf.
Ach die zijn er al hoor…en met de afgelopen flipperjaren zijn het er steeds meer geworden…
Nee, heb niks met vierkante of rechthoekige horloges, Niet mijn smaak
Ik in principe ook niet, maar de Cartier Tank en JLC Reverso hebben wel echt iets tofs
Een Cartier tank is voor velen meen ik de ultieme dresswatch… althans wanneer het om stijl gaat… of ben ik nu aan het vloeken?
RLC gewoon niks van aantrekken…
Cartier is gewoon ouderwetse chique en ik vind dat heel mooi; dus ook de Solo in staal. Al zou ik die persoonlijk niet kopen; voor mij moet er dan bij een Cartier wat goud bij…
Mijn vrouw heeft een Tank Française in staal; mooi horloge ook. Zelf ben ik momenteel aan het uitkijken naar een mooie goud/staal Santos Galbée en dan de automaat. Dat vind ik de mooiste Cartier. Paar maanden terug waren ze overal te koop; momenteel is een echt mooie gebruikte niet makkelijk te vinden in Nederland
Dat is een prachtig horloge RLC!
Ooit deze klassieke Tank-handopwinder in mijn bezit gehad, met de bedoeling om hem te gaan dragen.
Maar toch te klein bevonden.
Volgens mij is zo’n XL versie niet veel groter…
Blijft wel een icoon, ongeacht welke versie/leeftijd!
Stijltje
Vandaag de Cartier Tank solo large (Quartz) en XL (automaat) gepast bij schaap citroen. Mooi horloge, but not for me. Te klassiek en zou waarschijnlijk veel te weinig draagtijd krijgen toch dan te duur voor zijn prijs. Zou dan toch voor wat anders gaan. Ik vond de XL te groot en lomp.
Dank ik heb alleen niet meer.
@HanDavinci heeft hem inmiddels.
Heerlijk horloge voor onder een pak idd.
De vriendin van*.
Maar hij staat mij ook prima en ik wil graag de rosegouden.
Wat ben ik ook mannelijk
Met Cartier is het:
- óf je houdt er van
- óf je vindt het een vrouwenmerk
Deze vind ik voor een man prima kunnen, maar het moet wel je stijltje zijn.
Ik denk dat als je dit koopt omdat het een beetje gehyped wordt op HF en je er niet de stijl voor hebt je hem héél snel weer flippert.
Tank is top! Large is perfecte formaat. Staat ook op mijn verlanglijstje. Deze kan gewoon Quartz!