Cartier Tank Solo in steel. Cool watch or a shitter?

Niet mijn kopje thee!

Met een beetje mazzel komen die grijze haren vanzelf.:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ach die zijn er al hoor…en met de afgelopen flipperjaren zijn het er steeds meer geworden…:thinking::rofl:

2 likes

Nee, heb niks met vierkante of rechthoekige horloges, Niet mijn smaak :persevere:

1 like

Ik in principe ook niet, maar de Cartier Tank en JLC Reverso hebben wel echt iets tofs :sunglasses::+1:

Een Cartier tank is voor velen meen ik de ultieme dresswatch… althans wanneer het om stijl gaat… of ben ik nu aan het vloeken?:grimacing:

Dan valt deze ook in jouw straatje. Toegegeven, ik heb even getwijfeld of ik deze zou kopen.

1 like

RLC gewoon niks van aantrekken…

1 like

Cartier is gewoon ouderwetse chique en ik vind dat heel mooi; dus ook de Solo in staal. Al zou ik die persoonlijk niet kopen; voor mij moet er dan bij een Cartier wat goud bij… :wink::ok_hand:

Mijn vrouw heeft een Tank Française in staal; mooi horloge ook. Zelf ben ik momenteel aan het uitkijken naar een mooie goud/staal Santos Galbée en dan de automaat. Dat vind ik de mooiste Cartier. Paar maanden terug waren ze overal te koop; momenteel is een echt mooie gebruikte niet makkelijk te vinden in Nederland :thinking::slightly_smiling_face:

3 likes

Dat is een prachtig horloge RLC!

1 like

Ooit deze klassieke Tank-handopwinder in mijn bezit gehad, met de bedoeling om hem te gaan dragen.
Maar toch te klein bevonden.
Volgens mij is zo’n XL versie niet veel groter…
Blijft wel een icoon, ongeacht welke versie/leeftijd!

4 likes

:ok_hand: Stijltje

Vandaag de Cartier Tank solo large (Quartz) en XL (automaat) gepast bij schaap citroen. Mooi horloge, but not for me. Te klassiek en zou waarschijnlijk veel te weinig draagtijd krijgen toch dan te duur voor zijn prijs. Zou dan toch voor wat anders gaan. Ik vond de XL te groot en lomp.

Zo is 't… Gewoon mooi. De mijne:

Klassiek met een randje… :grin:

4 likes

Dank ik heb alleen niet meer.
@HanDavinci heeft hem inmiddels.
Heerlijk horloge voor onder een pak idd.

1 like

De vriendin van*.

Maar hij staat mij ook prima en ik wil graag de rosegouden.

PXL_20201217_124835044.PORTRAIT-01

3 likes

Wat ben ik ook mannelijk :joy::+1:

1 like

Met Cartier is het:

• óf je houdt er van
  • óf je vindt het een vrouwenmerk

Deze vind ik voor een man prima kunnen, maar het moet wel je stijltje zijn.

Ik denk dat als je dit koopt omdat het een beetje gehyped wordt op HF en je er niet de stijl voor hebt je hem héél snel weer flippert.

1 like

Tank is top! Large is perfecte formaat. Staat ook op mijn verlanglijstje. Deze kan gewoon Quartz!