Cartier tank vermeil

Goedenavond.
Vandaag dit leuke horloge erg goedkoop kunnen kopen.
Weet dat het een Cartier Tank Vermeil quartz is
681006.
Kan iemand mij misschien iets meer vertellen over de wijzerplaat?
zie de meeste in champagne of wit staan en deze is grijs/zwart.
Zie 1 andere op chrono staan met dezelfde kleur wijzerplaat.
Gewoon even wat meer informatie erover want ik krijg er niet zoveel over gevonden.
Alvast bedankt

7 likes

Hoeveel is dat in Euros?

1 like

Ik denk echt maar de conditie is wel om te huilen. Snelle zoektocht levert me deze op: https://www.spiegelgrachtjuweliers.nl/product/must-de-cartier-tank/

5 likes

staat toch veel info bij

1 like

130,-

8 likes

Super aankoop!!

Ja staat wel iets bij maar vind het wel leuk om er nog wat info over te hebben dan weet ik een beetje wat ik heb.
Artikeltjes etc

1 like

Loopt hij voor dat geld? Evt de band met sluiting wil ik je wel van af helpen met name sluiting heeft mijn interesse!

Mocht hij niet meer lopen uurwerkje kan je nog wel aan komen en voor herstel van de kast weet ik evt ook wel bedrijf maar moet je wel bereid zijn er geld in te steken uiteraard. Heb trouwens en kan door het licht komen twijfels over de kroon en cabochon.

Ja dit hoor een blauw saffiertje te zijn toch?
Hij lijkt wel heel erg donker

Ja en de kleur in het licht lijkt beetje afwijkend, deze kroon en de must tanks precies het zelfde worden de kronen veel nagemaakt. Maar hij kan kloppen maar is moeilijk zichtbaar.

1 like

Een echte Cartier voor dat geld… :smiley: …lijkt me idd een echte; ik zou hem subtiel poetsen (met Polywatch haal je haast niks weg maar krijg je wel de glans terug) en gewoon zo dragen.

1 like

Gewoon opnieuw laten platen. Dat kan best netjes en met een nieuw glaasje lijkt me er niets mis mee als het loopt.

Is mineraalglas toch? Gewoon eruit en een nieuwe erin.

2 likes

Ziet er, zeker voor dat bedrag, supergoed uit. Volgens mij authentiek, met originele doos. Topaankoop.

Hopelijk is de wijzerplaat nog in een redelijk goede staat. Een servicebeurt en een opknapbeurt is wat dit horloge verdient. En daarna met trots dragen en van genieten!

dat is het doosje alleen al bijna waard :rofl: :+1:

2 likes

:point_up_2::joy::+1:

Klopt mineraalglas

1 like

Gefeliciteerd met deze mooie aankoop! Echte klassieker. Inderdaad opnieuw laten gold platen doet al een heel hoop. Een mooi nieuw bandje erop :ok_hand:

Ik doel meer op de kast zelf. Weinig mensen weten dat Polywatch perfect zowel staal als goud net even “ophaalt”; op een mineraal glas haalt het juist niks uit idd.

1 like