Cartier hoef je bij een AD ook niet voor list te halen.
Ik zou hem grijs kopen.
Voor m’n laatste horloge in de boutique mocht ik eerst 20 minuten in rij staan om vervolgens met zichtbaar geïrriteerde blik de band kleiner te laten maken en me vervolgens zonder verdere informatie de winkel uit te sturen Het was wel een uitzonderlijk drukke dag
Je kan altijd bij de boutique om dezelfde korting vragen.
Welke Louboutins dan?
Je geeft je meisje toch geen Luboutins?
Ja ik ook. En ben toevallig zelf vorige maand getrouwd. Dus jij gaat met al je gasten naar de boutique om de ringen of een horloge voor je vrouw te kopen? Of hoe moet ik je antwoord lezen? Persoonlijk vind ik iets kopen in een winkel geen romantische ervaring.
Dan kom je 'm hier ophalen, heb je een boutique-like ervaring maar wel €600 korting
Ah! Kijk eens, de eigenaar zelf nodigt je uit. Als dat geen VIP behandeling is weet ik het ook niet.
Fantastisch!
Ik kan dit onderschrijven. De personeelsleden die mij hielpen gedroegen zich ronduit arrogant en asociaal. Daarbij veel mensen die op de banken zaten te hangen.
Ik heb er 2 bij de AD gekocht, en beide keren korting gekregen. Rond de 15%.
Misschien omdat ik een vaste klant ben, maar korting op Cartier is bijna standaard, aangezien anders veel mensen liever op Schiphol kopen.
Kun je ook doen, trouwens. Enkeltje Turkije kopen (of een andere goedkope vlucht buiten de EU) en de 17% korting pakken op Schiphol
En? Gekocht bij de boutique?
Nee dagje maastricht geweest en bij s&c gekocht.
Blije vriendin, leuke verkoper en goed geholpen.
Flesje champagne erbij en een blije vriendin
Mooi sieraad, daar gaat ze vast plezier aan beleven!
Staat fantastisch . Klinkt als een leuke dag. Top
Mss ben ik te paranoide, maar ik zou mijn vrouw ook blurren. Ze blijft er zo voor altijd op staan.
Miss hien wel een goed idee ja
Mijn vrouw dubt al tijden of ze deze er ook bij wil. Puur om het feit dat ze nergens naar kijkt met haar juwelen. Leuk die cartier ring ook.