Ik heb hem Net voor de gein eens omgedaan.
Voor de grootte weegt hij wel voldoende maar tegelijkertijd weegt dat ding echt niets, super comfortabel om een hele dag te dragen.
Ik heb hem Net voor de gein eens omgedaan.
Voor de grootte weegt hij wel voldoende maar tegelijkertijd weegt dat ding echt niets, super comfortabel om een hele dag te dragen.
Louboutin wel. Luboutin niet.
Mooie stap en leuke winkel in Maastricht, niet?
Prachtig! In alle opzichten!
En proficiat!
Gaan morgen de prijzen van Cartier omhoog? Iets over gehoord daar? Bij een juwelier waar ik vaker koop staan de prijzen in het rood en erbij geschreven bis 14mai!
De prijs die ik betaalde was hoger dan de online prijs.
Net toen ik dit wilde aanhalen kwam men me vertellen dat ze een terugstorting zouden doen, dat mij teveel werd aangerekend en morgen pas de prijzen gingen stijgen.
Dus in plaats van korting werd het toeslag afijn toch leuk.
Het verschil word terug gestort en uiteindelijk zijn we voor de small gegaan ipv de mini. De small was al enorm klein
Het was een leuke dag en mijn vriendin loopt hier non stop te glunderen met haar eerste ‘echte’ horloge.
Als dat geen “offer you can’t refuse” is…
En het is een schitterend mooi tijdloos horloge.
(Nou ja “tijdloos” tussen aanhalingstekens.
)
Mooi!
Het horloge trouwens ook.
Gefeliciteerd met een prachtige Cartier. Leuk dat de ervaring ook goed was. Dit horloge is mijn inziens echt tijdloos! Goede keuze.
Ik waarschuw je wel, als je vriendin heeft geproefd aan een echt horloge kan het snel gaan! Mogelijk komt die datejust er alsnog. Ik spreek uit eigen ervaring
Ze zei me bij het thuiskomen dat ze echt blij is en dat ze zelf ook wel iets zou willen toevoegen, maar dat zal eerder ergens volgend jaar zijn.