CASIO A-158W doen of niet ?

Vrienden van het HF,

Komt het omdat ik al een paar maanden niets heb gekocht of is de
CASIO A-158W
gewoon te leuk en te goedkoop om niet te kopen ?
Lijkt me geweldig onder een pak :sunny:
Of is het gewoon geld weggooien?

Wie heeft er (dezelfde) ervaring ??

Link, want plaatje mag niet

https://www.bol.com/nl/p/casio-collection-a158wa-1cr-horloge-staal-zilverkleurig/9200000059121111/?Referrer=ADVNLGOO002038A-G-58537115195-S-513720649404-9200000059121111&gclid=EAIaIQobChMIjJPh2a-Z4wIVAeR3Ch2b3AcQEAQYASABEgI-NfD_BwE

4 likes

heerlijk nostalgisch en prima voor onder een jasje/pak inderdaad!

1 like

Leuk toch, hoop wel dat er 24 uurs notatie is?

1 like

Als je voor 23.59 uur besteld, heb je hem morgen in huis !

:stuck_out_tongue:

1 like

Doen, voor dat geld kan je je geen bult vallen. :slightly_smiling_face::+1:

1 like

Niet doen. 34 mm is gewoon te klein voor een man. Ik zou een fles Caol Ila kopen voor dat geld.

2 likes

Kun je het missen? Doen dan. Case closed. Ik ga wachten op de NA… …

1 like

Leuk retro modelletje, niks mis mee. Geinig met een kek polootje of zo, maar onder een pak? Geen porum vind ik.

2 likes

//eu1.dh-cdn.netP//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netz//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netj//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netA//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netz//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.net://eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.net://eu1.dh-cdn.net

2 likes

Onder een pak? :sob:

2 likes

Absoluut !

21 eurie maar vanaf 29 geen verzendkosten :grimacing:

Doe eens gek :stuck_out_tongue_winking_eye::joy:

Hier vragen of iemand er een van je af wil nemen en dan twee bestellen :slightly_smiling_face::+1:

1 like

Wie o wie ?
Gratis verzending door mij in NL !

1 like

Aan een Casio gooi je nooit geld weg.
En onder een pak?
Kan heel goed.
Daar zijn duizenden foto’s van, van Obama tot Bill Gates.
En natuurlijk ons Brammetje met zijn oranje G :grin:

1 like

Dit is inderdaad een fors dilemma.

2 likes

Doen. Leuk horloge voor erbij. Qua formaat prima als je van niet al te grote horloges houd. (38-40mm)

1 like

Daar ga je geen plezier aan beleven vrees ik. Op de plaatjes ziet het er leuk uit, om de pols valt het vaak nogal tegen. Ik heb ook vaak van dat 50 euro en goedkoper spul gekocht en dat is altijd weer binnen een paar dagen vertrokken. En mijn ‘horloge-lat’ ligt een hele stuk lager dan die van jou :wink:

3 likes

Dan wel echt onder je pak. Zodat niemand het ziet.

6 likes