Hahahaha klopt, dan zou het prima kunnen inderdaad:)
Ik vind t ook wat klein. Maar voor de afwisseling kan zo n retro ding met idem dito maat wel geinig zijn.
Onder n pak zou ik niet vinden staan. Of t moet zo n Big Bang Theory nerdy colbertje zijn.
Als je een horloge draagt voor anderen zal zoān Casio inderdaad onbevredigend zijn.
Okee, ik zal even serieus blijven, excuses. Wat onze snoeperd hierboven zegt is wel waar. Ik zou het zo willen zeggen: je moet hem niet kopen omdat je hem mooi vindt, maar omdat je de lelijkheid waardeert. De lelijkheid zal je zeker weten niet teleurstellen namelijk. En als je het horloge ook met die mentaliteit draagt, dan zal het een accessoire zijn waarmee je, tegenstrijdig genoeg, zeer bewust je nonchalance kunt benadrukken.
Held. Binnen een dag zal deze man wel zwemmen in pbās. Zet deze opmerking anders in je Instagram-profiel, dan word je nooit meer ontvolgd!
Ehmā¦met jouw prachtige horloge collectie denk je erover die Casio aan te schaffen?
Voor op kantoor?
Ik zou even verder kijken, wat móet je met dit prul?
Dit is kopen om het kopen; heb daar óók last van op dit moment!
Het is bij jou en mij gewoon tƩ stil in de horlogedoos!
EENS⦠.maar een leuke retro die je echt voor de gein kunt dragen vind ik wel wat.
Ooit had ik een gifgroene G-Shock maar die is in een van de verhuizingen kwijt geraakt.
En een Casio hoort er toch wel in de collectie ā¦
En ja, hij zal wat schril afsteken bij de rest, maar draagtijd gaat hij krijgen !
Koop anders een toffe G-Shock?
Dat zijn jouw woorden, Hannibal.
Nee dat is een serieus horloge. En voor G-Shock dragen heb ik al mijn Garmin Fenix 5s.
Deze moet serieus niet serieus zijn en lekker dat retro gevoel geven.
Dit is echt taffesdom. Knurft
Ik verkocht kaartjes voor Rammstein in de kuip want ik wilde perse naar KISS (was op dezelfde dag, welke mojo of klojo dat bedacht hadā¦) Dus gewoon op MP gezet. Heel veel valse kaartjes in omloop. Dus aangeboden om ze hier op kantoor te komen halen. Dan weten ze dat ze niet genept worden en kon ik - met de grijze dealer opslag op de kaartjes - gratis naar KISS.
Enige garantie bij MP kan geen kwaad.
Ik zou hem niet kopen tbh.
Heb hem ook gehad. Is kwalitatief niet veel. Logisch voor dat geld,maar daardoor droeg ik hem ook niet.
Kan je beter die paar 10tjes besparen.
Als in⦠trainingspak?
//eu1.dh-cdn.netI//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netv//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.netj//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netv//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.net,//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netj//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netv//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netW//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netA//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netz//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netD//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netz//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netj//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netz//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.net2//eu1.dh-cdn.net0//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.net
Een beetje saai die A-158w. Er zijn ook hele vrolijke uitvoeringen van. Nu nog een bijpassende stropdas
Ook.
Pas een trainingspak gekregen met opdruk (van een bekende kickbokser).
Dus ga het zeker proberen.
Stropdas ⦠heb ik vanaf 1997 tot 2018 doordeweeks dagelijks gedragen.
Nu nog maar zelden.
En nooit Mickey Mouse of āgeinigeā das.
Jawel, kan prima als de rest helemaal netjes is (denk ik, ga het in ieder geval proberen WANT:)
ALEA IACTA EST !
Dankzij @Taconew is de bestelling geplaatst !
Lang leve HF en haar trouwe leden !
Kun je geen buil aanvallen. Op zijn eigen manier een icoon en klassieker. Honderd keer beter dan al die fashion watch of Invicta meukā¦
Hahaha!!
En al dat gelul van kruidenierszonen in een pak?
Hahahaha!!
Nee, ik kom zoals ik kom, de rest is theater.
Pakken zijn voor onderdanige losers.
Zo! ben jij ook nog ( of alweer ) wakkerrrrr?
Nog