CASIO A-158W doen of niet ?

Je kan het!

Sterkte :wink::+1:

1 like

Nog 3 ,dan weer 7 vrij :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Cool!

Luister eens naar AT HOME van Shocking Blue.
Echt een leuke plaat :+1:
Nirvana heeft er een cover van opgenomen.
Ja, die Rob van Leeuwen was zo gek nog niet :stuck_out_tongue_winking_eye::+1:

Maar anyways, on topic, Casio wil ik wel mee gespot worden.
Prima horoges en je zegt fuck you tegen de ouwe zure sokken
met een mechanical roestbak om de pols :wink:

Ik hoef niks en ik doe niks.
Alleen als ik wat wil doen maak ik wat collega’s wakker.

Tja, pure luxe :sunglasses:

3 likes

Ja lekker toch !
En daarom juist onder een pak

1 like

Als ik zo’n Casio zou opmerken onder dat pak dan zou ik metéén een andere advocaat eisen! :crazy_face:

2 likes

Zeker als die advocaat a la @drex in een Atari t-shirt en Jack & Jones spijkerbroek op een paar Vans aan zou komen sjokken. :joy:

2 likes

Heren, ik zie er uit als een stripfiguur (blauw pak, wit overhemd, zwarte schoenen) en niemand let ooit op mijn horloges. Ik varieer alleen met manchetknopen, horloges en soms een ander luchtje. Voor de rest is het gewoon netjes, onopvallend en in lijn met wat men verwacht.
Saai? Zeker, maar het is werkkleding.

5 likes

Ik heb deze en zijn kleine broertje ooit gekocht: de kleine voor mijn vriendin en de ‘grote’ voor mijzelf. Draag hem sporadisch. Heb overigens op weinig horloges zoveel (positieve) reacties gehad als op de gouden Casio :smiley:

https://m.kish.nl/nl/427099/casio-collection-a168wg-9ef-retro/?pageCount=1&pos=360

1 like

Morgen voor de deur liggen voor Post NL …
Filmen, bloggen, foto’s … NA Topic maken en hopelijk mag hij mee om naar bed :wink:

3 likes

Haha ik ben benieuwd.

Onderwijs? Ben je mal. Aan de lopende band met die handel. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Oeff… dat perspectief is wel minder.
Ff googlen wat de ILO over Casio schrijft.
Wellicht eerder moeten doen …

Zit je al naast de voordeur? :smiley: :face_with_monocle:

2 likes

Nou, Jeroen? Ligt ie al weer met de retoursticker er op in het PostNL busje?

1 like

Kan trouwens weinig vinden over de arbeidsomstandigheden. In de Casio fabrieken.
Als ik Google vind ik bij arbeidsomstandigheden hoe je je bureaugroep moet afstellen als je op een Casio scherm werkt …

1 like

Geldverspillerij.

Koop dan die Oceanus die in het blauwe deel staat. :slight_smile:

Oeps. Ik zie net dat je het toch gedaan hebt. Oh well.

2 likes

Wauw wij zijn het een keer eens :grin:

1 like

Mag ik opmerken dat 34mm vierkant echt heel erg anders is dan 34mm rond? En dat 34mm ueberhaupt onder een pak voor de gemiddelde heer geen rare maat is?

Die Casiootjes zijn aanweziger dan men denkt. Leuke dingen wel. Groot zat. Zeker voor de ranke meisjespolsen van @mr_brakke. Wel blijf ik er bij dat het noviteiten zijn die bij mij verstoffen cq verdwijnen.

3 likes

Zelfs “maar” 33mm op een 20+ cm pols. Kan best. :wink: En nog niet eens onder de mouw.

2 likes