Casio Duro Mod

Het kon niet uitblijven, al tijden geen NA meer maar toch nog niet helemaal content.
Na een klein gezocht topic hier ongeveer een jaar geleden mijn Casio Duro verkregen die ik als “buitenwerk” beater wil gaan gebruiken.
Net nadat ik hem verkregen had viel hij toen ik hem trots aan iemand wilde laten zien op het glas en ja hoor direct een zichtbare beschadiging in het glas maar ach wat verwacht je ook van een simpel mineraal glas.

Toch zat het me niet helemaal lekker, en na het zien van de Just One More Watch Casio Duro Mod een glaspers en onderdelen besteld.

Afgelopen zaterdag op mijn gemak er een saffierglas ingeperst (en dat was prima te doen) maar tijdens een opruim ronde i.v.m. een renovatie in huis mijn bandenopmaaktool uit het oog verloren.

Die vond ik vandaag terug dus eindelijk op maat gemaakt en jeutje wat een verschil !
Ik vond hem al leuk, maar nu eenmaal op staal istie een stuk meer volwassen, en tja het saffier … dat staat hem echt heel goed (al was het alleen maar omdat hij weer maagdelijk krasvrij is).

Vooralsnog mijn goto watch als ik weer een boom moet omhalen of kleinzagen of ander suf buitenwerk ga doen in het weekend !

18 likes

:+1: Ziet er goed uit!

1 like

Top!!! Ja blijft een veelzijdig besje, ben er ook nog steeds erg blij mee.

1 like

Goed gelukt :+1:
Dat lijkt me nog een hele klus

Viel reuze mee, het bij elkaar zoeken van mijn gereedschap duurde langer :wink:
Glaspers klinkt spannender dan het is, even de tijd voor nemen om hem er netjes vlak / recht in te drukken (en je de pakkingen niet verpest).

Bandje wisselen dat durft een iedereen wel toch ?

1 like

That’s the spirit :sunglasses: :facepunch:

1 like