Casio GW-M5610U modificeren

Mijn eerste modificatie-projectje.

Ik wil de bekende 5610 gaan voorzien van een metalen case en strap (rvs of titanium). Ome Ali heeft meerdere aanbieders, waardoor ik door de bomen het bos niet meer zie.

Ik ben heel benieuwd naar ervaringen met het modificeren van een casio en met aankopen van aliexpress hiervoor.

1 like

Had je deze al gevonden?

1 like

Nee had ik niet. Dank je wel.

Ik vind fake onderdelen kopen van Ali nou niet echt modificeren eigenlijk. Maar allee veel plezier.

1 like

Modificeren is volgens mijn Van Dale: ‘wijzigen, een andere vorm geven’ en dat is precies hetgeen ik in casu doe.

Dat doe je inderdaad. Maar wel met spul waar G-Shock op staat terwijl het van Ali komt… ergo, nep.

Het is wel opvallend dat het hier over het algemeen strikt is wat betreft namaak, maar zodra het Casio betreft lijkt één en ander te kunnen.

Voor originele onderdelen, check pacparts of tiktox. Voor andere tips, zie bovenstaande link.

gr, Vigorelli

1 like

Hmm, een beetje voorbarig om zo te reageren.
Niet op alle spullen staan G-shock of Casio.

Bijv deze:

Het lijkt juist niet op G-shock daarom willen die gasten dat spul kopen :rofl: :rofl:

Dat mag je voorbarig vinden natuurlijk. Ik zie jouw voorbeeld in ieder geval niet in eerder genoemd draadje.

Gr, Vigorelli

1 like

Dat kan, tegelijk ook niet wat topic starter wel wil gebruiken. :wink:

Is goed kerel :sweat_smile:

Gr, Vigorelli