Nice man
Genta-Shock
Heel geslaagd, lekker frisse kleuren combinatie.
NA: Mijn eerste Casioak. Vind het horloge echt heel tof en mooi. Bijzondere kleuren combinatie.
Alleen het bandje vind ik echt te stug. In de loop van de dag gaat ie irriteren. Iemand ideeën voor een goed passend alternatief? Zowel qua kleur als kwaliteit. Modden maar een andere kast wil ik absoluut niet, ik vind de combinatie van de metalen kast/cover samen met de wijzerplaat te mooi om te wijzigen.
Hey Erik, waar heb je die mooie lederen band vandaan? En de adapter?
Ben heel blij met mijn nieuwe Casioak maar het originele bandje is wat stug. Kleur past wel heel mooi.
Welke strap adapters heb je? Metalen case heeft mijn Casioak al… Dat originele resin bandje is mooi maar te stug.
Goedemiddag,
Bij mij past de adapter goed, ik lees wel wisselende reviews.
Adapter heb ik op bol besteld:
Band kom hier vandaan:
Ik zie dat ze de band niet meer op voorraad hebben.
Andere kleur
Ik twijfelde inderdaad vanwege de verschillende reviews. Gewoon maar proberen. In mijn geval de zwarte…
Ik zag je kast kleur dus dacht inderdaad ook even de zwarte erbij je kan hem altijd nog retour sturen
Dat is 2x positief advies over de adapters van bol.com dus dan ga ik die bestellen. Heb genoeg keuze uit 22mm banden, ook single pass NATO.
Dit besteld op AliExpress: FKM rubber wat direct gemonteerd kan worden zonder adapter. Benieuwd… allicht soepeler. Kleur zwart, meest neutraal bij de koper/bruine kleur van het horloge.
Ik heb ook dit type op mijn GA 2100. Terwijl 1 kant er vlot in ging heb ik best wel moeten wringen om de 2de erin te krijgen. Lijkt alsof de positie van de spring bars tov de lug holes niet helemaal goed is.
Eenmaal op zijn plaats zijn ze wel ok. Bij mijn resin case vallen de zwarte adapters niet echt op, maar voor de metalen vind ik de optie van @fdpg1963 wel veel mooier.
Ik laat jullie weten hoe het past en bevalt. Op dit moment zet ik het horloge in de nacht op een horloge kussentje zodat de resin band 24/7 ingedragen wordt. Wie weet helpt dat ook.
De kleur van de originele band past erg goed, zo jammer dat ie stug is. Het horloge zelf is echt fantastisch!
Bij mij werd het wel wat soepeler na een weekje regelmatig dragen. Maar de vraag is natuurlijk wat jij zelf te stug vindt. Zo soepel als een nylon of rubber gaat het denk ik niet worden.
Klopt, die vierkante puntjes aan de binnenzijde zijn wat vervelend na een dag dragen. Maar nu na 2 dagen begint het bandje zich al wat te vormen naar mijn pols.
Ben benieuwd hoe mooi het AliExpress bandje gaat passen, reviews waren positief.