CasiOak / GA-(B)2100 / GM-2100 only

Hier nog maar één maar ik heb een volledig stalen gezien dus het zal niet lang meer duren.
Niet zeker of de connectiviteit iets aan dit horloge toevoegt maar hey “alles is beter met Bluetooth”

2 likes

2 likes

Ik heb deze CasiOak inmiddels een maandje.
Krijgt meer draagtijd dan ik vooraf had gedacht!

3 likes

Na verkoop van de square in dezelfde kleurstelling, is dit toch wel zo’n beetje de vaste werkbeater geworden.
De gele versie krijgt ook veel draagtijd buiten werk om, de jelly komt volledig niet aan bod en zal er eerdaags uit gaan.

4 likes

Lume … ogen dicht :sunglasses:

2 likes

Nice! Heb er vanochtend een besteld. Weet iemand eigenlijk wat AP hiervan vond?:sweat_smile:

1 like

Welke uitvoering?

Het is op de AP geïnspireerd, geen schaamteloze kopie. Ze zullen er bij AP niet wakker van liggen denk ik.

1 like

Het is en blijft gewoon een heel tof horloge!

6 likes

Bijna Kerst :evergreen_tree:

Om alvast in de stemming te komen :santa:

5 likes

Had een beetje lage batterij dus snel naar de zon om even op te laden.
Groet uit Jamaica!

Oh ja en ik heb een huwelijk wat ik last minute even bijwoon.

6 likes

Eigenlijk had ik ook graag dat kekke geel gehad :smiling_face_with_three_hearts:

Vandaag babyproof:

6 likes

Deze gisteren overgenomen van @Thijs9F82 viir m’n dochter tijdens het buitenspelen.

Leuk horloge :ok_hand:

6 likes

Jou bericht is al iets ouder maar nog steeds nuttig. Ik heb onlangs een casio g shock gekocht. Ik wil een ander horlogebandje erbij. Maar de standaard aansluiting beperkt je tot veelal de rubberen versies. Met de adapter is er meer keuze. Jij had zwarte. Ik wil de rvs, chroomkleurige. Iemand van de lezers ervaring met deze of dit goed matched. Maar fijn dat jou bericht mij op weg heeft geholpen!

1 like

Even het Casioak topic wakker schudden. Is en blijft toch een leuk horloge.

5 likes

Crosspostje dan maar en gelijk aanleiding om mijn zoektocht naar een GM-S2100-3AER onder de aandacht te brengen :wink:

5 likes

Aan het werk bij Meet Berlage (https://meetberlage.com), een (gratis) co-working space bij Beurs van Berlage. Een erg sfeervolle ruimte om te eens een dagje te werken.

Ze waren in straat glasvezel aan aanleggen, en dat gaf flink wat herrie dus maar gevlucht.

Had de Casioak alweer een tijdje niet gedragen, en vanmorgen ineens zin in. Zonnetje was ook goed voor de solar charge! :sun_with_face:

5 likes

Zon en beetje varen… ideaal om de solar ‘Casioak’ weer eens om te doen.

6 likes

Die gele is wel echt geweldig hoor! Heb zelf de groene, ook fraai maar zon kek kleurtje is lekker in de zomer!

2 likes