CasiOak / GA-(B)2100 / GM-2100 only

Oaker dan dit wordt het niet.

8 likes

Ondanks dat het maar een plastic horloge is, blijf ik hem zo vet vinden!

7 likes

Deze is echt heel gaaf.

De reden dat ik hem niet koop is dat ik wel eens heb gezien dat deze grijze variant verkleurd.
Dat heb ik trouwens ook bij de witte.

Ben benieuwd hoe hij blijft!

1 like

Als het dezelfde band is als bij mij hieronder vind ik hem meer dan prima.

4 likes

We gaan het zien!

1 like

6 likes

Ik heb de GA-2100BCE. Heel gek maar tis net of deze beter af te lezen is met het positieve schermpie. 107 euri bij Siebel.

6 likes

7 likes

9 likes

Na even zoeken ben ik er achter gekomen dat er dus ook een casioak-only topic bestaat en nu ben ik sinds kort eigenaar van een S2100;

Deze bevalt mij erg goed! Ik heb wel nog een vraag; Passen bandjes van de 2100 ook? Of moet ik echt opzoek naar S2100 bandjes? En de adapters?

Al vast bedankt!

4 likes

Even de Casioak weer opgeladen op een zonnige zondag. Ging even bij mijn ouders langs, en besloten een frisse neus te halen. Kwamen toevallig bij ‘bootjesdag’ uit in Warmond. Erg leuk! Nog een rondvaartje gemaakt op een historische stoomsleper.

10 likes

Ziet er leuk en gezellig uit :ok_hand:t2::sunny:

Ik doe iets donkerderder :sunglasses:

6 likes

Ik had deze Midnight Fog versie vanochtend al omgedaan, draag 'm regelmatig. Wel op een AliExpress FKM bandje.

4 likes

Goeie kleurencombi :ok_hand:t2:

1 like

Zijn er mensen die een oplossing hebben voor dat gewiebel van de bandjes?

Gewiebel? Ontwiebelen is zeker geen goed antwoord?

Speling bedoel je? Dat ze een stukje kunnen bewegen om de as? (bandpin).
Een AliExpress FKM bandje, speling vrij en comfortabel.

Zo ziet het eruit. Echt heel goede pasvorm.

Speling inderdaad dankje! Hoopte eigenlijk voor een oplossing! Wil graag het originele bandje houden :see_no_evil:

Ik wilde er snel vanaf, mooi om te zien maar veel te stug. Toch voelt die speling niet als “gammel”.

1 like

Iemand die van zijn gele ga-b2100 af moet? :face_with_hand_over_mouth: wil hem graag erbij naast mijn zwarte casioak