CasiOak / GA-(B)2100 / GM-2100 only

Durf ik niet te zeggen…

Ja, uurwerk is een complete waterdichte module. Je hoeft enkel de 4 schroeven op de hoeken van de kast los te maken. Het horloge blijft dus waterdicht.

Hier een voorbeeld met omcirkeld de schroeven die je aan beide zijden los moet draaien om de module eruit te halen.

Nee ik heb mijn GM2100MF nog niet gemod. De mod die jij zag in het begin van die topic is gemaakt door @EricPP

Voorlopig heb ik alleen een ander AliExpress FKM rubber bandje gemonteerd omdat ik de originele band te stug vind.

1 like

Yep, was snel weg.

Is net een grijze Casioak in het blauw te koop gezet, mooie basis voor een mod.

Leuk dat ie nog steeds gedragen wordt.
Dit staat hem ook wel.

1 like

Jazeker :slightly_smiling_face:
Op deze zonnige dag terug op zijn oorspronkelijke band gezet.

Een mooi symbool van deze tijdsperiode :peace_symbol: :ukraine:

9 likes

Mijn eerste 2100 en ja er zijn er meer onderweg :shushing_face:

7 likes

Fraaie uitvoering!

Ik zeg niets tegen je vrouw/vriendin :grin:

1 like

Iemand nog een leuke casioak beschikbaar? Iets met groen…

1 like

Nummer 2 met groen…

Vandaag de SKX Mod binnen gekregen voor de GA-B2100.
:apple: + :egg: , alles zit er bij.

Zie hier het resultaat op staal

En op rubber

Vind het best fraai.

9 likes

Ziet er heel goed uit!

1 like

Is nogal zwak uitgedrukt, het ziet er superstrak uit !!

2 likes

Vandaag de GM2100MF weer om de pols.

Nog steeds op het comfortabele AliExpress FKM bandje. Dat klikt heel stevig en zonder speling in de Casio kast maar het band pinnetje in de gesp was een gammel en dun Chinees ding. Vervangen door een 18mm Swiss en nu zit de gesp stevig vast. Wil het horloge gebruiken om komende zomer weer in zee te zwemmen en dan moet het bandje goed vast zitten in de soms stevige branding.

3 likes

Voor de liefhebbers in het blauwe gedeelte :sunglasses:

Casiok HUF

3 likes

10 likes

Twijfel om deze te halen. Aardig aan de prijs voor een G-shock maar wel erg vet.

Kan iemand me vertellen wat de kwaliteit is van de stalen band die er standaard bij zit?

6 likes

Na twee keer de groene, drie keer de zwarte (met lichte indices), de zwarte met donkere indices, de gele en de doorzichtige nu eindelijk mijn droom casioak gevonden denk ik!

Heel tof dat de gesp ook grijs is, bij al mijn andere was die staal volgens mij.

8 likes

Dat is een mooie!

Ik heb zelf de zwarte, niet altijd even duidelijk af te lezen maar vind de look wel gaaf :grinning:

6 likes