Casual horloge met blauwe dial

https://www.bol.com/nl/p/seiko-herenhorloge-sur309p1/9200000129050047/?Referrer=ADVNLGOO002038A-G-92655925895-S-866326259506-9200000129050047&gclid=CjwKCAjwn9v7BRBqEiwAbq1Ey0Z19SVssVLRcEQEYkEUKbqKtChgCFyliua2OLMOtSkWLLL5zuIR6RoCxtwQAvD_BwE

1 like


Deze Presage SRPB41J1

Direct :sunglasses:

Victorinox INOX automatic misschien? Is er ook met stalen band

De Seiko Sharp Edge Blue.

De Stowa Pilot in blauw, maar die is heel erg blauw en kost 1170 Euro.

De Sinn 556 in blauw. Die kost inmiddels op leer 1090, dus die gaan ook in prijs omhoog.

Voor 340,- Euro heb je de Laco Augsburg 39 blauw.

Dat zijn dan piloten-horloges.

Junghans heeft ook mooi blauw spul, maar da’s meer een dress watch.

Baltic maakt voor zo’n 400 Euro nog een blauw horloge. De HMS blauw.

Zodra je het woord “Duiker” noemt… Tja.

En dan is daar de Longines Conquest in VHP of automaat uitvoering, maar daar vind ik de wijzers niet cool van. Te kort, te lomp.

Als Quartz mag: De Casio Oceanus. Voor 500 ballen valt ie vanuit Japan op je mat. Wel erg mooi afgewerkt, solide, tough movement en met gesynchroniseerde tijd. Dat ding houdt radiografische tijd bij in zes zones, maar doet ook bluetooth.

De Presage Cocktail Time blauw die hier genoemd wordt vind ik niet casual. Da’s meer een dress watch.

Als dat mag, ja, dan kom je ook hier terecht:

EDIT: Laatste! 1050 Euro, de Damasko DS30 in blauw.

EDIT 2: Als je er 10 wilt kopen voor 1000 Euro is er ook nog Seiko 5. Per definitie casual.




:slight_smile: :slight_smile:

7 likes

:face_with_hand_over_mouth:

1 like

I didn’t say Uranus.

1 like

Stop met zoeken. Neem deze. Wat een tip :ok_hand:

3 likes

Ik vind hem iets te blauw. De kast heeft geen tegiment. De wijzers zijn ook iets te kort.

Mezelf kennende zou ik twijfelen tussen de gentleman van Tissot en de Seiko Sharp Edge, en met de Sharp Edge thuis komen.

Ik houd van Seiko.

3 likes

Ja hoor, begint ‘ie weer over die Sharp edge.
‘t Is jouw schuld als ik per ongeluk op Nu Kopen klik!

2 likes

Hamilton Spirit of Liberty. Heb hem zelf ook in het zwart. Super tevreden van. En hij valt binnen je prijsklasse
afbeelding

2 likes

Vind deze ook wel best aardig. Vandaag gepast bij Siebel:

2 likes

Goede vondst, mooi horloge :+1:t2:

2 likes


Mini turtle op Bor. Oei, te laat gezien dat duikers niet mochten)

1 like

Allemaal mooi wat je uit de hoge hoed tovert maar ben nu wel overtuigd. De Tissot Gentleman spreekt mij het meest aan voor dat geld.

De blupinist of zijn nieuwe kleine broertje
Spb157

Ik vind ze prachtig, maarrrrrr…

:point_up: Da’s wel een dingetje voor TS.

1 like

Seiko sarx045

1 like

5 likes