Ik heb geboden op een prachtig tag heuer dameshorloge. Nu is mij verteld door tag heuer dealer dat dit model niet bestaat. Ik wil niet betalen. Reactie veilingmeester: u moet betalen. Weet iemand wat ik kan doen om de veilingmeester te overtuigen de koop ongedaan te maken? Het gaat om niet bestaand model WG2311
IMHO Catawiki wijzen op het feit dat ze een fake hebben toegelaten en verkocht, koop zal dus gewoon ongedaan gemaakt moeten worden ā¦, je gaat er immers van uit dat je een legitiem exemplaar koopt?
Hoe kan het dat een veilingmeester dit niet herkent aan het modelnummer en de lay out?
Sommige veilingmeesters bij Catawiki ā¦ heb je een paar uurtjes?
Smaken verschillen succes met de afwikkeling. Uit nieuwsgierigheid: wat heb je hierop geboden?
WoW, snelle reactie kerel. Dat heb ik al gedaan, maar de enige reactie is dat ik dat dan achteraf met de verkoper moet regelen en moet betalen
Is onzin, Catawiki veilingmeesters moeten hun werk gewoon goed doen, ergo Catawiki moet de verkoper pushenā¦
btw loopt het helemaal spaak, wat ik niet denk en of hoopā¦ : aangifte doen bij de politie wegens internetfraude
Ik moet inclusief veilingkosten 362 eu betalen, uiterlijk 20 juliā¦ Ik word gek want weet zelf nu zeker dat het een niet bestaand model is (van de dealer)
Smaken verschillen inderdaadā¦ Haha. Heb zelf een nieuwe aquaracer tag heuerā¦ Ook daarover zijn de meningen verdeeld
oeff
Deze tekst ontving ik vanochtend van Catawiki nederland:
Het is voor Catawiki niet mogelijk de conformiteit van alle items op haar online platform te verifiƫren, noch is zij daartoe gekwalificeerd. Waar mogelijk proberen wij te bemiddelen, maar verder reiken onze mogelijkheden en verantwoordelijkheden niet.
De informatie is niet gewijzigd na afloop van de veiling. U heeft dus een bindend bod geplaatst met dezelfde informatie als waar u zich nu op beroept om de factuur van uw aankoop niet te betalen. Omdat de informatie niet gewijzigd is, moeten wij u verzoeken om de factuur zo spoedig mogelijk te betalen en het kavel na ontvangst te controleren.
Mocht het kavel na ontvangst niet conform de omschrijving op de website zijn, dan kan u hier uiteraard een klacht over indiende bij ons, maar vooral bij de verkoper. Na betaling van uw gewonnen kavel, is er een betalingsbevestiging per e-mail naar u verstuurd. In deze betalingsbevestiging staat onder andere het e-mailadres van de verkoper. Daarnaast kunt u het e-mailadres van de verkoper raadplegen in uw account. Als u bent ingelogd op Mijn Catawiki, gaat u naar āmijn aankopenā. Door te klikken op de betreffende order, wordt het e-mailadres van de verkoper getoond.
Hopende u zo voldoende geĆÆnformeerd te hebben. Als u verder nog vragen heeft, dan helpen wij u uiteraard graag.
Dat dit geen echte Tag Heuer is, daar mag je inderdaad zeker van zijn. Dat Catawiki dat niet ziet, of er niets mee doet is natuurlijk niet okay, maar je zult helaas zelf ook beter op je hoede moeten zijn. Naast niet bepaald mooi is aan deze van een kilometer te zien dat hij niet klopt. Ik vrees dat je in de voorwaarden van Catawiki zult moeten duiken om te kijken of je er iets tegen kunt doen.
ik vind dit type horloge toch op meerdere sites , waaronder inderdaad Rakuten.co
Ben erg benieuwd hoe dit afloopt en of het nou wel of niet een bestaand model is.
Onzin, als hij als Tag Heuer verkocht is, wat in de omschrijving staatā¦ en het is geen Tag Heuer is Catawiki gewoon aansprakelijk en de verkoper natuurlijk
Ik ben pas sinds kort horloge-gek! Ging uit van kwaliteit en kennis van veilingmeester. Maar nu blijkt dat dit model gewoon niet bestaat
Okee Gerard, dus ik moet maar gewoon betalen, hopen dat het aankomt, terugzenden en al die ellende?
Ik ben het met een deel van de reacties eens dat je idd zelf beter op je hoede moet zijn, maar je kan er toch vanuit gaan dat Catawiki zelf ook de nodige knowhow heeft op het gene wat ze aan bieden? Ik vind het van de zotte dat je kan aantonen dat er iets niet klopt aan het horloge en dat Catawiki zijn handen er vanaf trektā¦
Ik zou niet betalen, zie mijn eerdere postingsā¦