Dat is zeker niet per definitie waar helaas.
is toch gewoon fraude? tenzij er hommage oid bijstaat natuurlijk
Wat de terechte of onterechte aversie tegen Catawiki ook moge zijn, ik kan me niet voorstellen dat in de reglementen van Catawiki staat dat zij er voor in staan dat alle geaccepteerde kavels authentiek zijn. Dat kan nooit op basis van alleen maar de fotoās. Dat zij slechts een zeer, zeer beperkte bemiddelende rol willen spelen is echter geen geweldige reclame to say the least.
Wat was de feedback score van de verkoper overigens?
Ik vraag me af hoe die dealer zo zeker weet dat dit model niet bestaat. Ik zie het op internet āall over the placeā. Ik zou contact opnemen met TH.
De vraag is welke verantwoordelijkheid Catawiki als tussenschakel in deze voor verantwoordelijkheid draagt. Het is niet per definitie zo dat zij aansprakelijk zijn in geval van verkoop van namaak.
Dat vraag ik me dus ook af , volgens mij bestaat dit model wel , het beste is contact met TH opnemen
De feedback score was 100 procent goed en 6 reacties
Eens. TH heeft triljoen modellen, knappe dealer die ze allemaal kent.
Als het een fake van een wel bestaand model is, dan is dat een andere uitspraak, maar daar heb ik absoluut onvoldoende kennis van, zeker met dit model.
Catawiki is toch gewoon een veilinghuis als ieder ander? Je moet in staan voor de producten die je ter veiling aanbiedtā¦
En daar bovenop is m.i. nog geen sluitend bewijs geleverd dat dit überhaupt namaak is.
Daar kan je inderdaad van uitgaan⦠Verstandiger is denk ik om eerst de algemene voorwaarden van zoān verkoopplatform te bestuderen voordat je begint met bieden. Het is bijvoorbeeld al ondoenlijk om al die kavels te beoordelen o.b.v. Door verkoper aangeleverde info en zonder het object in handen te hebben gehad⦠Ik heb geen zin in kleine lettertjes vandaag, maar ik vermoed dat er vast iets instaat over d rol van de veilingmeester en wat ze wel en niet doen.
Succes
Is juridisch dus niet per definitie zo, hoe zeer je ook zou vinden dat dit logisch is.
ok
Eens maar ik denk dat een on-line veilinghuis anders moet werken, heeft de kavels niet zelf āin de handā.
Helaas door veilingmeester over het hoofd gezien dat dit een replica ( rommel ) is, ik weet niet of de verkoper onwetend of wetend gehandeld heeft in deze verkoop.
Ik zou contact nemen met catawiki klanten service op het gratis nr.
Ik weet niet of verkoper in gebreke gesteld kan worden en ook niet door wie.
Wel lijkt het mij logisch dat Catawiki als neutrale tussenpersoon deze koop kan nietig maken en zelfs de verkoper op de vingers tikken.
Verkopers bieden Kavels op het Online Platform aan en Gebruikers nemen
deze Kavels rechtstreeks van Verkopers af. Catawiki speelt hierbij
uitsluitend een faciliterende en ondersteunende rol door het aanbieden van
een Online Platform en aanvullende diensten. Catawiki kan geen controle
uitoefenen op de kwaliteit, de veiligheid, de rechtmatigheid of juistheid van
de aangeboden Kavels, de bevoegdheid van Verkopers om Kavels te
verkopen en de bevoegdheid of mogelijkheid van Kopers om Kavels te
kopen.
Succes en altijd kalm blijven
Dat zal wel, dat van de kleine lettertjes⦠Maar bij mijn medeweten is het toch bij wet verboden om namaak aan te bieden?
Ik had twee weken terug al telefonisch contact met tag heuer Zwitserland en model-nummer doorgegeven. Na lang wachten kwam receptioniste met teleurstellend antwoord
Want ik vind het klokje wel mooi smal en robuust aan damespolsjeā¦
Ja dan moet TS misschien inderdaad bij de verkoper zijn. Ik weet het niet. Catawiki heeft een dienst geleverd en is voor zijn beloning afhankelijk van het afronden van de transactie. Ik neem aan dat ze dat wel afgetimmerd hebben. Lullig, maar is even uitzoekenā¦