Catawiki reclame op Facebook

Wellicht iets voor de bewoners van upside down wereld uit Stranger Things.

16 likes

Ik moest even twee keer kijken waar je nou op doelde, maar wat een fail… hahahaha

2 likes

Past wel goed in het straatje wat betreft Catawiki en horloges.

5 likes

Ik vind het echt niet kunnen voor zo’n bedrijf.

2 likes

kan wel een recht dragende man zijn, die zijn hand in een andere broekzak steekt :slight_smile:

1 like

Hahahahaha wat een blunder :smile:

O maar dit is het Australische model he.

2 likes

Je ziet duidelijk dat het horloge is op gefotoshoped

1 like

Ze zijn sinds paar weken ook actief op marktplaats. Ik krijg bij het openen van de mp app bijna alleen nog maar catawiki zooi te zien

3 likes

Dat ook nog. Dat maakt het helemaal niet te bevatten. WTF!!!

Zou willen dat ik ze kon blokkeren op marktplaats. Welk merk/model ik ook zoek, ze domineren de resultaten. Vind het echt goed irritant.

Volgens mij was er ook al een keer een advertentie waarbij het bandje niet goed zat vastgemaakt, hoe zat dat ook alweer @JTrapman?

Dat kan. Er is een add-on.

1 like

Thanks. Dan komen ze ook niet meer voor in de resultaten met zoeken?

Als het goed is niet. Het is een tip van @aqualand.

4 likes

Hopelijk is de stagiair bij Catawiki beter in koffie halen :joy:

1 like

Iconisch?

Ironisch !!

1 like

15 minuten, eerst alle rommel verwijderd, dan klokje gezocht die een beetje kon passen. en erop gezet, 7/10 maar toch beter??

Aja nog tekst vergeten aan te passen

1 like

Catawiki komt er nog wel in voor, maar je kunt adverteerders ook handmatig blokkeren.

1 like

Deze tip (die overigens van @Kiek af komt) filtert zakelijk advertenties van MP in Google Chrome. Er is ook een plugin voor FireFox…

1 like

Als ik me niet vergis was dat een advertentie van Vakschool Schoonhoven. Die was leuk inderdaad!

1 like