Catawiki

Dat is toch ook zo? Catawiki stuurt een bericht dat het geld op hun rekening staat en geeft aan jou het adres enz. waarna jij het horloge opstuurt. Wanneer de koper het ontvangen heeft en hij tevreden is met de aankoop omdat het aan de beschrijving voldoet en niet defect is ofzo, dan geeft hij dit door aan Catawiki die dan het bedrag (minus commissie) naar jou overmaakt.

1 like

Ik reageerde helemaal niet op jouw bericht maar op FloPro.

1 like

Wist niet dat er zoveel moraalridders zaten hier. Had ik maar niks gezegd.

Naast het enkel ‘de prijs opdrijven’, koop ik er ook regelmatig. 8 horloges het laatste jaar zie ik. Nooit problemen.

Je kunt toch ook aangeven dat het 1e bod je minimumprijs is? Daarmee skip je dat fake bieden. Maar waarschijnlijk is dat fake bieden dan toch weer interessant voor de verkoper om een soort illusie te wekken dat er veel interesse is voor het horloge.

4 likes

Niks moraalridder aan om bewust misleidende en expliciet verboden acties te ondernemen voor geldgewin, af te keuren. Triestig leven als je je eigen scheve gedrag daarmee moet afschermen :man_shrugging:t2:

5 likes

Sorry👍

1 like

Welk sneeuwvlokje heeft mijn bericht gevlagd en laten verwijderen?

Ook mijn reacties zijn deels verwijderd…
Ik denk niet dat “het bestuur” erg gecharmeerd was van je shill bidding bekentenis en de discussie erna.

2 likes

Huh, beetje vreemd dat een aantal reacties van mij is verwijderd. Ben benieuwd wie en waarom.
Weer een aantal likes naar de kl.ten

2 likes

Vermoedelijk omdat men niet gecharmeerd was van de shill bidding discussie?

Er zijn dus in elk geval berichten van Steef, jou en mijzelf verdwenen… Me dunkt dat er dus geen onderscheid naar de persoon is gemaakt.

Die likes boeien toch niets?

1 like

Zat enig cynisme bij.

3 likes

Je hebt een like van mij :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

En nog een reden om ver van Catawiki vandaan te blijven, of het is bij elkaar gezochte rommel, ik of
er zijn vriendjes van de laaielichter aan het meebieden.
Te weinig kennis hier ook om de kwaliteit te kunnen beoordelen.

Wel lef trouwens om eerlijk toe te geven dat je de prijs aan het opdrijven bent.

3 likes

Op een eerlijke wijze de kluit belazeren :stuck_out_tongue:🫣
Daar moet je ook niet over liegen, vind ik…

1 like

:grin::grin:

1 like

Wel bijzonder hoe er met kwalificaties wordt gestrooid nadat je zelf toegeeft voor je vriendjes de prijs op te drijven bij Catawiki-veilingen.

Misschien niet heel gepast.

4 likes

Oke :man_shrugging:t3:

Wanneer een bepaald ongewenst antwoord wordt verwijderd, verdwijnen automatisch ook meteen de reacties die op dat antwoord volgden.

2 likes

Wist ik niet, dank voor de info!

1 like

Heb wel een idee wie hier heeft gevlagd. Mag ik geloof ik niet zeggen toch ivm een ban oid?

Oh, dit kan het dus ook zijn…

2 likes