Catawiki

Het verhaal over verkoop naar Italië gaat maar door, nu krijg ik de klacht dat het horloge niet goed loopt (Is niet waar werkte bij mij prima hoor) en dat verzenden te duur is. Er wordt niet nog betaald!
Ik vraag mij wel af hoe hij weet dat het horloge niet goed loopt als het nog niet ontvangen is?

En ik krijg negatieve feedback, vooral omdat ik niet in het Italiaans met deze verkoper communiceer.

Vinden jullie het gek dat ik niet graag naar Italië verstuur.

Toch maar weer marktplaats, dat is Nederlandstalig, dat kan Eraclos tenminste niet lezen, Engels ook niet volgens mij.

1 like

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Mensen, waar blijft het “forum” gevoel? :grinning:
Dat de Kerstgedachte maar spoedig over een ieder hier mag nederdalen.
Prettige dagen gewenst door Hendrik

1 like

Allemaal dubieuze frauduleuze handelaren die horlogefreaks… ^^

1 like

Ja, maar als ze tóch al voornemens zijn de boel te flessen, maken hogere verzendkosten nauwelijks nog uit. Ze ontvangen het horloge, beweren dat het niet zo is, en krijgen hun aankoopbedrag terug. Door deze optie te gebruiken, sluit je ongetwijfeld kopers in zulke landen uit, maar dan uitsluitend de (twee of zo) éérlijke kopers…

Ik heb op zijn reactie gereageerd. Zoals jij op de mijne, dan zie ik een notificatie.

Gaat mij niet om of hij handelaar is of niet. Maar eerst iemand afkraken en daarna zelf mensen afzetten met troep door een sprookjesverhaal op te zetten in je advertentie.

Ik zet geen sprookjesverhalen in mijn advertenties in tegendeel van de klokjes van 8 euro die de hemel ingeprezen worden met hemelse termen en extra veel bijvoegelijk naamwoorden… en bij mij komt niks van aliexpress op catawiki. Discussie ging over feedback. Leuk dat jullie weer op tour zijn om alles van me af te kraken, maar stop daar a.u.b. mee. Begint erg vervelend te voelen.

Discussie gaat over Catawiki in het algemeen. Als ik jouw gebruikersnaam intyp en bij google afbeeldingen kijk, spreekt dat aardig voor zich. Klokjes met een waarde van soms wel tegen een tientje, merken als Jcky en Benchi?? Als je kritiek wel op een ander kunt geven, maar niet kunt accepteren. Tja, zegt wel wat over je persoonlijkheid.

Het verschil bij deze verzenders is dat de track&trace wel in orde is en bij PostNL niet. Bij PostNL is het pakketje zoek zodra het de grens overgaat, omdat het aan derden wordt overgegeven. Fedex, UPS en DHL Express houden alles in eigen beheer. Trucjes als heb ik niet ontvangen, werken dus niet, omdat er voor getekend moet worden en je kunt deze info makkelijk opvragen als verzendende partij.

1 like

Ik ga er niet verder over door. Zeer irritant.

Tjonge jonge. Stel kinderen.

Hilarisch dit, een gaar door een Indiaas kind geschilderde wijzerplaat van een tientje voor €150,-
Het getuigt in ieder geval van lef, dat moet ik je meegeven.

Weet iemand of dit ook het geval is bij de niet-express opties van deze verzenders, bijv. DHLforyou? Is de handtekening daar ook zichtbaar na ontvangst?

Watchera dus :wink:

Bij DHL Parcel is het in ieder geval niet zichtbaar en ze geven de zending ook over aan derden als het de grens over is. Ze hebben daarentegen nog wel steeds de track&trace dik in orde. Catawiki heeft me in een mail verzekerd dat als de track&trace aangeeft dat het op het juiste adres is afgeleverd er niets aan de hand is. Ik heb zo’n 20 pakketjes via DHL Parcel verzonden door heel Europa en iedere keer heb ik het netjes tot de afleveringbevestiging kunnen volgen.

Stuur eigenlijk meestal met PostNL, tot nu toe ook probleemloos (1x brief kwijt geraakt). Wel aangetekend en verzekerd, dan kan je toch ook online het pakket volgen? Nooit getest eigenlijk, omdat er geen problemen zijn, maar ben daar vanuit gegaan.
Ook nog iets gehoord over het eventueel verwijderen van onterecht negatieve feedback door Catawiki?

Profielfoto is ook weg…