De jongen is achttien, give him a break!
Ik dacht kijk even op Catawiki nog een keer om de prijzen te bekijken omdat mij het één en ander werd verweten ivm mijn mening over de te hoog geschatte prijzen. Nu zie ik bijv. een stalen Iaxa art deco dames horloge welke is getaxeerd op 200-350 euro. Zijn er forumleden die deze prijzen normaal vinden? Zo ja misschien ben ik dan wel gek aan het worden
aangezien iedereen loopt te klagen en te zeuren over de veel te hoge prijzen , zowel inschatting als verkoop prijzen , heb ik net 3 klokjes aangeboden
zal mij benieuwen wanneer ze er op staan en wat ze gaan op leveren
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Gisteren betaald gekregen van Catawiki. Redelijke prijs gehad. Probeer het misschien nog wel eens.
Vind de kwaliteit van de âgewoneâ veiling v.w.b items (te)laag eigenlijk. Mag wel een stapje gemaakt worden wat mij betreft.
Hmtâs van een tientje en modeklokjes uit China met open balansen mogen wat mij betreft worden geweerd.
Wat zijn de criteria voor de âexclusieveâ horlogeveiling eigenlijk? Is dat een selectie van de veilingmeesters zelf.
Ik ook gister me eerste horloge verkocht via Catawiki.
12 x de prijs gekregen die ik er voor betaald had.
Ik heb nog een Breitling en een Datejust die niks leggen te doen,die ga ik er maar op gooien.
Prijzen die ze op Cata opleveren zijn adembenemends hoog heb ik gezien!
Dus vaarwel Marktplaats!
Zullen we elkaar dan nooit meer handelaartje noemen als je liever op Catawiki verkoopt dan via het horlogeforum of Marktplaats?
Hier verkopen is prima. Marktplaats begin ik echt niet meer aan. Catawiki heeft een breder (internationaal) bereik met mensen die komen om te kopen. Is hier op HF natuurlijk niet per definitie het geval.
Ik heb onlangs besloten niet meer te kopen via Catawiki. Allemaal veel te duurâŠ
Die Italiaan dacht er anders overâŠ
Welke Italiaan?
Ik zit hier nu al zo,n jaar of 6 op het forum maar ik kan niet meer verkopen hier sinds dat hele Trustlevel shit.
Daarbij ben ik geen dief van me eigen knip,als ik 1000 tot 2000 euro meer kan krijgen op een Rolex als ik die via Catawiki verkoopt dan is de keuze snel gemaakt.
Jij kan gewoon verkopen op HF hoor !
Ja daarom, ik geef je groot gelijk. Ik doe hetzelfde, omdat ik ook geen dief ben van eigen portemonnee. Ik vind jullie allemaal heel lief en ik wil best een paar tientjes door mijn eigen neus boren om een forum collega een plezier te doen. Maar als het om het dubbele en soms driedubbele gaat, jammer dan.
Ik had het over andere negatieve reacties en beschuldigingen die ineens bijdraaien zodra er een eigen horloge is verkocht.
Die mijn Yema kocht (voor ongeveer wat ik ervoor betaald had plus veilingkosten)
ik zoek nog een Rally
Heb ik niet.
Ik dacht die Italiaan die per ongelukâ n horloge heeft ontvangen dat ik had âgewonnenâ op catawiki en die hij nooit terug heeft gestuurd waardoor ik hem toch mis ben gelopenâŠ
Ai, daâs balen inderdaad!
Tis niet alleen maar hosanna op Catawiki. Al een paar keer gehad dat de vraagprijs niet gehaald werd en ook twee keer een wanbetaler. Met die 15% worden de marges klein. Naar mijn mening gaan vooral de crappy klokkies goed.