Catawiki

De veilingmeesters halen dit er normaal gesproken uit maar volgens mij zit er iemand te slapen…

Nog 15 seconden…iemand heeft een heel slecht 2015…

1 like

En afgehamerd voor 1210 euro…

1 like

Kan die bieder hier nog onderuit komen? Gaat duidelijk om een typefout.

Sommigen worden slapend rijk, sommigen worden arm door te slapen!

1 like

In principe is het bindend, maar ik verwacht dit horloge voor volgende week weer gewoon in de veiling…

Best pittig die ruim 15%, ook al omdat de koper ook 9% betaald. Maar zolang beide partijen dit meenemen in hun calculatie is iedereen tevreden lijkt me.

1 like

Hou er trouwens rekening mee dat als je een dispuut krijgt over een verkocht kavel en de koper in het gelijk wordt gesteld je dan ook de 9% van de koper moet betalen en Catawiki toch gewoon 15% zal inhouden, effectief verlies je dus bijna een kwart van het hamerbedrag van je horloge. Omschrijf dus jouw object zo nauwkeurig mogelijk, ook als dat mogelijk waarde verminderend is.

Omschrijven moet zo nauwkeurig mogelijk natuurlijk maar dan zet je erbij dat het horloge 34mm is en krijg je van de koper achteraf het commentaar dat het zo klein is…

Ik hoorde laatst van iemand die net was begonnen met Catawiki en pas een paar objecten had geveild, die kreeg één negatieve feedback en nu is dus zijn feedback score 80%, ouch!

Ik heb nog steeds een keurige 100%, maar bijvoorbeeld deze week klaagde nog een Italiaan dat zijn pakket er zo lang over deed (goh, wel eens van de kerstdagen gehoord?). Ik probeer wel iedereen altijd netjes te woord te blijven staan en stuur ze altijd een geschreven instructie hoe ze de status van de verzending kunnen volgen, dat wordt wel gewaardeerd.

meneer staat ook lekker tegen zichzelf op te bieden ?

Bieder 7513 ?

Misschien was de RP niet bereikt, waardoor hij door blijft bieden.

Nou, geklaag over lang wachten ?

Tijdens de kerst maar eens wat foto’s gemaakt en kavels gemaakt , staan er nu op, valt allemaal prima mee . Oh ja , graag allemaal veel te veel bieden , schiet ik er ook wat mee op :smiling_imp:

1 like

Wat heb je erop staan? Zoekt makkelijker :wink:

Klopt nu gaat het erg snel, er zijn wat extra veilingmeesters in dienst nu.
Post een link naar je kavel, bied wat makkelijker :grin:

links naar eigen advertenties zijn niet toegestaan, mcfr
en nou allemaal als gekken bieden !! :wink:

Waarom zet je ze niet eerst hier te koop Rene?
Blijven ze toch een beetje binnen de familie… :grinning:

omdat volgens dit topic niemand op dit forum betaald wat ik via catawiki krijg ?
tenminste , dat is het uitgangspunt , dus een mooie test

1 like

Deze staat nu te koop op catawiki, Ik heb ze nog nooit gezien, Iemand die ze wel kent??

Vond deze ook altijd leuk:

Er zijn verassend veel Speedmasters die leuk zijn en ze zien er niet allemaal uit als de Moonwatch.