Catawiki

Ben ik nou gek of dit Diesel horloge een replica?

http://veiling.catawiki.nl/kavels/3461433-lot-van-3-polshorloges-diesel-megir-en-ohsen-gratis-quartz

1 like

Dat dacht ik ook, en vorige week zat er ook al een twijfelgevalletje bij.

1 like

Ik vraag me echt af waarom ze zulke kavels toelaten, twijfelachtige horloges met slechte foto’s.
En het aanbod op Catawiki stijgt per week lijkt het wel dat komt zo de kwaliteit van de veilingen niet ten goede.

3 likes

Geen idee, maar deze Diesel is twijfelachtig hoor!

Volgens mij zijn het gewoon geplakte subdials. Ik ben er 99%, nee denk wel 100% zeker van dat het een replica is. Zie ook het te kleine logo op de achterkant…

Bandje zegt ook al vrij veel. Dit soort modemerken moeten niet worden toegelaten, verkloot het totale concept

Het ‘modemerk’ Diesel mag van mij in principe wel, is op zich wel een interessant horloge. Maar het feit dat het een replica is (en makkelijk met het blote oog te zien) vind ik een zeer slechte zaak.

hebbie Jeroen Trapman al een berichtje gestuurd over de Diesel ?

Ik heb via Catawiki de dienstdoende veilingmeester (een nieuwe volgens mij) een bericht gestuurd. Maar geen reactie…

Volgens mij heb je een modeveiling bij Catawiki, daar kan het gewoon bij. Daar worden ook andere merken aangeboden.

1 like

Ok, mee eens!

Lijkt me inderdaad een replica, wat uiteraard absoluut niet is toegestaan. Heb hem gelijk uit de veiling geknikkerd.

8 likes

Vorige week bij diezelfde aanbieder ook een valse Diesel.

Zeker een Volkswagen :smile:

7 likes

Dat er soms bizarre bedragen worden geboden is al een tijd bekend, maar je kijkt toch even op Google voordat je een bod uitbrengt? Voor het bedrag van de verzendkosten heb je 'm ook in huis …

2 likes

Tragisch… (meer zeg ik er maar even niet over)

2 likes

Ik doe erg mijn best dit soort horloges uit de veiling te weren. Ze worden alleen zo massaal aangeboden, en het zijn zo onwijs veel verschillende dat ook in mijn veiling er weleens eentje opduikt.

Probleem is ook dat ze er lang niet allemaal uitzien alsof ze 20 dollar zijn.

1 like

wel een mooie kleur blauw

Voor $20 dollar prachtig.

2 likes

Hier zitten toch ook wel een paar neppers tussen hoor @JTrapman

1 like